Gå til innhold

Hva skal man ønske seg? jul

Anbefalte innlegg

Jeg må ønske meg noe til fra 0-200 kroner, men jeg kommer ikke på noe i farta. Tror jeg må komme med ganske spesifikke ønsker.

Begynte å tenker på sånne hverdags bruksting som tannkrem, men det er vel litt for kjedelig. Stearinlys kunne jeg ønsket meg. En fin duk. Hm... har dere forslag? Kanskje noe mataktig.. En pensumbok..men den må bestilles, og det er det best jeg gjør selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373562-hva-skal-man-%C3%B8nske-seg-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

30

• Dorthe

19

• candyqueen_83

5

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

0-200 kr?

Jeg ville ønsket meg god vin, eller god kaffe/te m/noe godt til.

Eller gode talgelys (12 timers brennetid) og servietter som passer til.

Jeg kunne også tenkt meg gode sokker i ull (kjøpes på sportsforretning) til ca 100 kr pr sokke-par.

Annonse

Hva med å ønske seg en gavepakning fra apoteket? De er fulle av tilbud på diverse hudpleieprodukter. Hvis det interesserer deg da. Eller du kan ønske deg nytt sengetøy, noen gode frottehåndklær, en ny kaffekanne, ett pledd, noen juleengler/nisser, en ny morgenkåpe, abonement på et tidsskrift, lommelykt, fotoalbum, en utstoppet skilpadde (det fikk jeg en gang. Himmel!), en kokebok, et gavekort fra favorittbutikken eller kanskje bare kontanter? :-)

Te (eller kaffe hvis du liker det bedre) - eller vin

Statoil-kopp eller annen termokopp

Kinogavekort

Den typen blomstervase du savner iblant, f.eks. til tulipaner eller markblomster

Juleblomst, f.eks. asalea

Noe fra parfymeriet (jeg går aldri dit selv, men jeg vet hva butikken heter)

Spesialbutikker for pasta, olivenolje og denslags, har ofte fine gavepakninger før jul. Nå vet ikke jeg om skikkelige folk kan spise pasta lenger, men jeg nevner det siden du selv var inne på "noe mataktig".

0-200 kr?

Jeg ville ønsket meg god vin, eller god kaffe/te m/noe godt til.

Eller gode talgelys (12 timers brennetid) og servietter som passer til.

Jeg kunne også tenkt meg gode sokker i ull (kjøpes på sportsforretning) til ca 100 kr pr sokke-par.

Sokker er alltids kjekt å få mer av.

Annonse

Hva med å ønske seg en gavepakning fra apoteket? De er fulle av tilbud på diverse hudpleieprodukter. Hvis det interesserer deg da. Eller du kan ønske deg nytt sengetøy, noen gode frottehåndklær, en ny kaffekanne, ett pledd, noen juleengler/nisser, en ny morgenkåpe, abonement på et tidsskrift, lommelykt, fotoalbum, en utstoppet skilpadde (det fikk jeg en gang. Himmel!), en kokebok, et gavekort fra favorittbutikken eller kanskje bare kontanter? :-)

Her var det mange gode ideer, takk:-)

Te (eller kaffe hvis du liker det bedre) - eller vin

Statoil-kopp eller annen termokopp

Kinogavekort

Den typen blomstervase du savner iblant, f.eks. til tulipaner eller markblomster

Juleblomst, f.eks. asalea

Noe fra parfymeriet (jeg går aldri dit selv, men jeg vet hva butikken heter)

Spesialbutikker for pasta, olivenolje og denslags, har ofte fine gavepakninger før jul. Nå vet ikke jeg om skikkelige folk kan spise pasta lenger, men jeg nevner det siden du selv var inne på "noe mataktig".

Takk:-) Mataktig: Ja, noe sånt jeg tenkte på. Som kan brukes/spises.

Ja, bok er bra, men hvilken... Hm..

Boken er hatet av mange, fordi de finner det upassende aa framstille Holocaust paa den maaten han gjoer det. Det sagt, saa har jeg personlig aldri foelt saa dyp empati for de som opplevde Holocaust som jeg gjorde da jeg leste denne boka.

De er suverene til å bruke på arbeidsplassen eller hjemme, men de kan ikke puttes i veska som en termos nei.

Ja. De jeg kjenner (studenter) som har slike kopper, går alltid rundt med ekstra pose rundt koppen, men vi er jo på farta store deler av dagen og den skal inn og ut av sekk og sidelomme og det hele. Har ennå ikke funnet den ultimate termoskoppen, men hovedkriteriet mitt er at den må være helt tett.

Takk for tipset uansett, fine kopper:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...