Gå til innhold

Hva skal man ønske seg? jul

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

30

• Dorthe

19

• candyqueen_83

5

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ja. De jeg kjenner (studenter) som har slike kopper, går alltid rundt med ekstra pose rundt koppen, men vi er jo på farta store deler av dagen og den skal inn og ut av sekk og sidelomme og det hele. Har ennå ikke funnet den ultimate termoskoppen, men hovedkriteriet mitt er at den må være helt tett.

Takk for tipset uansett, fine kopper:-)

Den ultimate termokoppen:

http://www.outnet.no/no-contigo/west-loop-stainless.php

Annonse

Hva mener du man trenger av basic sminkeutstyr? Har ikke du peiling på sånt.

Sminkeutstyr eller sminke? Med sminkeutstyr mener du sminkekoster og den slags? Eller mener du generell sminke? I så fall vil jeg si helt basis er mascara, rouge, mineralfoundation, og kanskje en lipgloss.

Litt mer avansert er kajal, øyeskygge, concealer, finishing powder, bronzepudder, lipliner og leppestift.

Er man ordentlig avansert så kjører man på med serum og primer under mineralfoundation, også bruker man highlighter helt til slutt for å fremheve lepper og skinnben.

Trenger du tips om merker så er det bare å spørre.

Tåler den oppvaskmaskin? Og går lukten bort hvis den har stått med gammel kaffe latte // er det plastdeler som tar til seg lukt?

Det er plastdeler i lokket.

Jeg aner ikke; "gammel kaffe latte"??? Er det ikke vanlig å vaske koppen hver dag? Denne er helt tett, så den tar du med deg overalt og hjemom igjen = vaskes.

Det er plastdeler i lokket.

Jeg aner ikke; "gammel kaffe latte"??? Er det ikke vanlig å vaske koppen hver dag? Denne er helt tett, så den tar du med deg overalt og hjemom igjen = vaskes.

Jeg lurte på om plastdelen begynner å lukte eller ikke, om det setter seg lukt i dem.

Det gjør det i termokoppen jeg har nå.

På Lindex selger de f.eks. mascara og kajal til 199,

eller parfyme i lekker mobillomme til 199...

eller du kan ønske deg kakefat, man får aldri nok... heller ikke kakespader.

Nå måtte jeg faktisk le, "aldri nok kakefat og kakespader" ??? Vi har et fat som vel kan kalles rundt kakefat, og en paispade vi bruker som kakespade. Dette er i bruk ca en gang i året når sønnen vår har bursdag og vi har kake.

Nå hadde jeg forsåvidt blitt ganske glad for kakefat og kakespade, siden vi ikke har flust fra før, det har bare ikke falt meg inn før nå. Takk for tipset, jeg skal sette det opp på ønskelista mi.

(Men jeg har venninner som har klaget høylytt og byttet opp ytil flere kakefat og kakespader etter bryllupp, og sånt varer vel ca livet ut, så å satse på at andre ikke har skapene fulle eller TRENGER noe slikt var litt snodig syns jeg)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...