Gå til innhold

Hva skal man ønske seg? jul

Anbefalte innlegg

Fru Hagen er konk. Det var nytt!

Julebord høres digg ut. Kos deg:-)

P.S: Du må snart introdusere en ny matrett for meg. Jeg har lagd den du vet veldig ofte nå, og det er suksess!

Det er bare å komme til riktig tid. Jeg lager mat av det jeg har jeg og har aldri oppskrift ;) Du vet, jeg inviterer ikke flere dager i forveien og i dag er det litt seint

Fortsetter under...

• Svar 92
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

30

• Dorthe

19

• candyqueen_83

5

• Axcia

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg var der i sommer en gang, men jeg får ikke lov å komme inn så jeg må sitte ute og det gidder jeg ikke om vinteren til de prisene.

Det er vannvittig trangt der inne og alltid mye folk. Sikkert derfor jeg sjelden er der. Ute er det fint.

Annonse

Gjest Shira :o)

Jeg skal ta med assistenten på julebord på mandag og da skal vi på en ny italiensk restaurant hvor jeg har vært før, 4 retters koster 358 kr og forrige gang fikk vi hjortestek til hovedrett.

Det er litt sånn her at noen steder går folk som bor her og noen steder går turistene. Ingen fra Grünerløkka går på Delicatessen eller fru Hagen som nå er konk. De holder skyhøye priser, har dårlig service og de som eier dem er kjipe ;) Nesten som på landet vet du, vi kjenner eierne :

Kos dere på mandag!

Jeg har fått smaken på hjortestek igjen. Etter å ha spist noen tørre og egentlig ikke syns det var noe stas, så har sambo laget nydelige steker til meg i senere år.

[quote name=Shira :o)' timestamp='1324149604' post='4691082]

Kos dere på mandag!

Jeg har fått smaken på hjortestek igjen. Etter å ha spist noen tørre og egentlig ikke syns det var noe stas, så har sambo laget nydelige steker til meg i senere år.

Jeg hadde jo aldri smakt det før så det var jo litt stas å prøve

Gjest Shira :o)

Jeg hadde jo aldri smakt det før så det var jo litt stas å prøve

Hjortebiff er bedre, men jeg har spist dårlig hjortebiff også. Det er vel med alt annet, hvordan det tilberedes.

I morgen skal jeg lage hjortekarbonader, det er mitt bidrag til den store familiejula vi skal ha i år. Jo, jeg bidrar med rødvin også. ;o)

[quote name=Shira :o)' timestamp='1324152082' post='4691118]

Hjortebiff er bedre, men jeg har spist dårlig hjortebiff også. Det er vel med alt annet, hvordan det tilberedes.

I morgen skal jeg lage hjortekarbonader, det er mitt bidrag til den store familiejula vi skal ha i år. Jo, jeg bidrar med rødvin også. ;o)

Vi spiser 4-rettersen til mandag også, sikkert noe annet denne gangen så det er spennende hva de har da,

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...