Gjest juletrollet Skrevet 13. desember 2011 Skrevet 13. desember 2011 Pga liten tid og få muligheter for å handle, hadde jeg hatt lyst til å kjøpe julegaver nå i siste liten på nett - men må jo sende de også, og det blir ikke tid til. Så finnes det noen sider på nettet som tilbyr innpakking og sending til riktig adresse? 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 I mange tilfeller kan du jo oppgi èn leveringsadresse og èn fakturaadresse. Det blir vel ikke med til-fra-lapp, men det er kanskje ikke så viktig? 0 Siter
Gjest Modern77 Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 www.strawberrynet.com sender til andre adresser ferdig innpakket og har kjapp levering til tross for at det er i utlandet 0 Siter
-ssi Skrevet 14. desember 2011 Skrevet 14. desember 2011 En eller annen bokhandel på nett gjør det. Jeg bestilte derfra i fjor. Tror de pakket gratis også. Skal prøve å finne ut hvor det var jeg handlet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.