Gå til innhold

Refusjon av feriefiasko


Anbefalte innlegg

Gjest feriesnytt

Vår ferie for en stund tilbake ble kraftig forringet da flyselskapet gjorde en feil med billettene våre. Vi har fått tilbakebetalt det selve billettene kostet (måtte kjøpe nye), men vi mener det er riktig at vi mottar en kompensasjon for tapt ferietid og for den belastningen dette medførte oss.

Konkret: vi tapte 3,5 feriedager, overnattet privat nær flyplassen de dagene vi ventet på ny utreise.

Flyselskapet vil ha et konkret krav med dokumenterte utgifter.

Hva kan vi kreve? Finnes det noen retningslinjer for dag- natt e.l.?

Mannen min hadde tatt ut ulønnet permisjon i ferien.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373591-refusjon-av-feriefiasko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...