Gjest feriesnytt Skrevet 14. desember 2011 Del Skrevet 14. desember 2011 Vår ferie for en stund tilbake ble kraftig forringet da flyselskapet gjorde en feil med billettene våre. Vi har fått tilbakebetalt det selve billettene kostet (måtte kjøpe nye), men vi mener det er riktig at vi mottar en kompensasjon for tapt ferietid og for den belastningen dette medførte oss. Konkret: vi tapte 3,5 feriedager, overnattet privat nær flyplassen de dagene vi ventet på ny utreise. Flyselskapet vil ha et konkret krav med dokumenterte utgifter. Hva kan vi kreve? Finnes det noen retningslinjer for dag- natt e.l.? Mannen min hadde tatt ut ulønnet permisjon i ferien. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/373591-refusjon-av-feriefiasko/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.