Gå til innhold

Flere som ikke stresser med jul?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke stress

Jeg orker ikke å hive meg på julekaoset. Tar det helt piano, baker ingenting og kjøper færrest mulig gaver, kun foreldre, mitt barn og tantebarn. Er ordensmenneske og huset er alltid ryddig og normalt rent, trur ikke det blir noen ekstra rundvask, men mer en utvidet helgevask med pynt av juletre osv. Deilig å ikke stresse :) Tiden brukes til trening og avslapping.

Ha ei flott jul

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373613-flere-som-ikke-stresser-med-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke stress

Tross 28 julegaveinnkjøp, bakst av noen sorter julekaker, pynting og et par juleavslutninger og julebord, kan jeg ikke si jeg stresser overhodet.

Nyter hvert sekund av førjulstiden jeg ;)

Nei, så lenge man liker det man gjør så er det kos. Gjor jo også litt mer da barnet mitt var yngre, men nå kjennes det godt å gjøre minst mulig til jul :)

Annonse

Tross 28 julegaveinnkjøp, bakst av noen sorter julekaker, pynting og et par juleavslutninger og julebord, kan jeg ikke si jeg stresser overhodet.

Nyter hvert sekund av førjulstiden jeg ;)

Samme her. Elsker denne tiden. Nyter hver en dag. Nyter shoppingen, innpakningen, bakingen og alt.

Jeg gjør akkurat som jeg vil- og baker de tingene jeg vet familien liker.

Jeg stresser ikke. Har i mange år hatt redusert kapasitet. Dermed gjør jeg bare det jeg orker og synes er hyggelig. Baker litt, mest på grunn av at jeg liker å bake. For å si det slik: det er flere ganger jul er blitt feiret her i huset, uten at gulvene har vært nyvasket. Men ryddig og pent har det vært - og jul blir det, uansett :)

Siden jeg er syk begrenser det meste seg :)

Jeg har brukt laaang tid på å handle julegaver, og nærmer meg slutten nå.

Svigermor ønsket at vi kom til dem på juleaften, og det passer utmerket ;) Så ligger vi over der, og spiser julemorgens frokost hos dem (tradisjon).

Kommer til å engasjere både mann, barn og meg selv til å ta en normal rengjøring av huset. Så pynter vi med julepynt lille julaften.

Kommer nok til å engasjere mannen til å gjøre de store julematinnkjøpene i år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...