Gå til innhold

sms- var dette positivt?

Anbefalte innlegg

Gjest vanskelig å vite

Jeg er skikkelig betatt av en fyr på skolen, og vi har flørtet ganske mye på fester osv. Ikveld mannet jeg meg opp og spurte om vi skulle finne på noe imorgen (da morgendagen er min siste dag i byen jeg studerer i, før jeg skal hjem på juleferie). Jeg skrev en litt søt og hyggelig melding, og han svarte følgende:

"hehe ja det kan vi vel. Jeg er på skolen i hele morgen så vi kan jo bare snakkes utover så ser vi:)"

Var dette et positivt svar? Synes kanskje ikke han virket superkeen og lurer på om dette egentlig bare ble veldig dumt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373628-sms-var-dette-positivt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må du ikke tolke for mye, bare les det som står der. Det står jo at han vil og han vil snakke med deg. Hvis dette ikke er positivt så vet ikke jeg.

Det er bare å ta kontakt i dag, enkelt og greit og vis interesse og ikke alt for mye "hard to get", det er i alle fall ikke noe jeg gidder å være med på, da går jeg heller videre i livet.

''hehe ja det kan vi vel. Jeg er på skolen i hele morgen så vi kan jo bare snakkes utover så ser vi''

Jeg ville tolket den sms som at JA vi kan finne på noe,siden jeg er på skolen i hele morgen kan vi jo snakkes om hva vi skal finne på og se hva vi gjør :) Altså positivt!!! Lykke til.

Annonse

Gjest vanskelig å vite

Hvordan gikk det?

Jeg tror det gikk bra:) Men vi ble spurt om vi ville være med en vennegjeng av oss på middag etter skolen igår, så vi endte opp med å bli med på det. Med andre var det ikke bare oss to.

På middagen spurte han meg (hvisket til meg..vi satt ved siden av hverandre) om jeg synes det var dumt at det ikke bare ble oss to, og jeg svarte helt ærlig at jeg synes kanskje det littegranne. Igår kveld fikk jeg melding der han skrev "vi to får ta oss en hyggelig middag når vi er tilbake igjen etter jul:-)"

Det må vel sies å være positivt? :-)

Gjest Hulderen

Jeg tror det gikk bra:) Men vi ble spurt om vi ville være med en vennegjeng av oss på middag etter skolen igår, så vi endte opp med å bli med på det. Med andre var det ikke bare oss to.

På middagen spurte han meg (hvisket til meg..vi satt ved siden av hverandre) om jeg synes det var dumt at det ikke bare ble oss to, og jeg svarte helt ærlig at jeg synes kanskje det littegranne. Igår kveld fikk jeg melding der han skrev "vi to får ta oss en hyggelig middag når vi er tilbake igjen etter jul:-)"

Det var svært positivt :-)

Bare positivt! :o) Du har nok noe å glede deg til på nyåret! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...