Gå til innhold

trenger et fint sjal til en kjole, hvor ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Butikkene flommer jo over av sjal for tiden. Har du forsøkt Noa Noa?

NOA Noa har jeg ikke forsøkt. For en tid siden så kjøpte jeg et fint pyntesjal på byporten et sted. Men den jeg trenger nå må være sort. Evnt kan jeg jo bytte kjole, hvis det blir enklere.

Gjest fort gjort å lage

Du kan jo strikke et selv :o)

Masse nydelig garn i en garnbutikk i nærheten, og på tykke pinner går det fort.

F eks tynt garn, på tykke pinner. Strikket selv et sjal med 3 tråder Kid Seta på pinne nr 15, og det ble kjempefint.

Se på www.maudsgarn.no så ser du fargekartet. De har en nydelig svart farge med sølvglitteri som ser bare ser ut som vanndråper.

Annonse

Du kan jo strikke et selv :o)

Masse nydelig garn i en garnbutikk i nærheten, og på tykke pinner går det fort.

F eks tynt garn, på tykke pinner. Strikket selv et sjal med 3 tråder Kid Seta på pinne nr 15, og det ble kjempefint.

Se på www.maudsgarn.no så ser du fargekartet. De har en nydelig svart farge med sølvglitteri som ser bare ser ut som vanndråper.

Skulle gjerne ha gjort det. Jeg skal på fest i morgen,, jeg rekker ikke å strikke det selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...