Gå til innhold

Vondt etter fødsel

Anbefalte innlegg

Gjest undrerseg

Hei!

Det er nå snart 2 uker siden jeg fødte verdens fineste lille prinsesse ;-)

Det jeg håper noen kan svare meg på, er om det er vanlig å ha veldig vondt i underlivet fortsatt, etter snart 2 uker? Jeg sydde nesten ikke og jeg føler ikke at det er der jeg har vondt heller, jeg har vondt opp mot klitoris! Vanlig, noen med erfaringer?

På forhånd takker jeg veldig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373682-vondt-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest undrerseg

Det er nok ikke helt uvanlig å være litt øm en stund etterpå. To uker er ikke så lenge. Du kan jo ta det opp på 6-ukerskontrollen, hvis det fortsatt er vondt da.

Tusen takk for svar!

Ja, jeg må ta det opp på 6-ukers kontrollen om det er like ille...jeg føler det har vært verre de siste 2 dagene. Verst når jeg reiser meg opp, akkurat som blodet strømmer ned mot underlivet da, og da gjør det veldig vondt en liten stund før det avtar litt igjen.

Akkurat nå er det sånn at jeg føler for å ta smertestillende. Vet du om jeg kan ta 2 paracet uten at det påvirker barnet? De på sykehuset sa jeg kunne ta paracet, men man skal vel ikke bruke mengder av det over tid?

Tusen takk for svar!

Ja, jeg må ta det opp på 6-ukers kontrollen om det er like ille...jeg føler det har vært verre de siste 2 dagene. Verst når jeg reiser meg opp, akkurat som blodet strømmer ned mot underlivet da, og da gjør det veldig vondt en liten stund før det avtar litt igjen.

Akkurat nå er det sånn at jeg føler for å ta smertestillende. Vet du om jeg kan ta 2 paracet uten at det påvirker barnet? De på sykehuset sa jeg kunne ta paracet, men man skal vel ikke bruke mengder av det over tid?

Hvis det er så vondt ville jeg vurdert å kontakte lege over helgen.

Annonse

Fælt å skulle vente seks uker - var jeg deg ville jeg ringt sykehuset og spurt om jeg kanskje kunne komme innom for en kikk (vet ikke hvor du bor i forhold til sykehuset, men).

Antakelig er alt ok og går seg til etterhvert, men fælt å være usikker og vente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...