Gå til innhold

Endelig har jeg begynt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg så overskriften din, så tenkte jeg at det var jammen sporty gjort å komme i gang med trening så nærme jul...*s* (Sier kanskje mest om hva jeg skulle ønske å få satt av mer tid til akkurat nå!)

Det er heldigvis leeeenge igjen til jul ennå, så det er mye som kan rekkes!

Da jeg så overskriften din, så tenkte jeg at det var jammen sporty gjort å komme i gang med trening så nærme jul...*s* (Sier kanskje mest om hva jeg skulle ønske å få satt av mer tid til akkurat nå!)

Ha!

Nei du - trening blir det ikke noe av før i ferien. Men da skal jeg gå på ski, renne slalåm, hogge ved og gå tur :-)

Annonse

''Da jeg så overskriften din, så tenkte jeg at det var jammen sporty gjort å komme i gang med trening så nærme jul...*s* ''

Hehe, jeg også :o)

De fleste gavene på 4 timer? Wow.

Jeg er håpløst ineffektiv. Står og undrer og lurer på hvilken variant av tingen jeg skal kjøpe - hva vil mottakeren helst ha. Hvilken farge/størrelse osv. osv. Grusomt.

Når det gjelder ting jeg kjøper til meg selv, er jeg mye raskere. Eller - det hender jeg lurer på _om_ jeg skal kjøpe klær/sko (særlig vinter-stuff) til meg selv. Da tar det av og til noen minutters vurdering før jeg finner ut at det der trenger jeg jo egentlig ikke. Det er jo bare 3-4 mnd igjen av vinteren. De gamle støvlene holder sikkert en stund til. Jeg er skikkelig dårlig på å bruke penger på meg selv :P

Jøss, alt unnagjort på en dag, bra! Jeg bruker faktisk hele året... (kjøper nå og da på salg, er bare nødt til det med min økonomi).

Ikke alt da - har igjen noen få. Ungene og jeg skal til byen nå, og da skal vi kose oss og prøve å kjøpe de gavene som er igjen:

*2 venninner

*Ungene skal kjøpe en gave hver til en av vennene

*En gave til mannen min

Annonse

Ikke alt da - har igjen noen få. Ungene og jeg skal til byen nå, og da skal vi kose oss og prøve å kjøpe de gavene som er igjen:

*2 venninner

*Ungene skal kjøpe en gave hver til en av vennene

*En gave til mannen min

Det er koselig :-)

Kos dere masse :-)

Du skal med andre ord til den delen av landet hvor de har fått tilstrekkelig snø?

Heldiggris!

Utrolig kjipt. Nå har det vært kaldt være der vi skal i flere uker, og flott skiføre - og så er det meldt 6-8 plussgrader og regn fra og med lille julaften og hele juleuka :-(

Drittvær :-(((((

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...