Gå til innhold

Tips til hårfarging ønskes

Anbefalte innlegg

Gjest Forandring Fryder

Jeg har så inderlig lyst på litt forandring, og kunne tenkt meg å farge håret - men jeg orker ikke å styre med ettervekst og alt det. Hva er deres erfaring med glansvask? Er det så enkelt som at det vaskes ut i løpet av begrenset tid, slik at fargen fader bort framfor å måtte gro bort?

Jeg har en ordinær blond farge nå, og kunne tenkt meg å forsøke en veldig mørk farge, og da blir jo etterveksten ekstra stygg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373711-tips-til-h%C3%A5rfarging-%C3%B8nskes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glansvask skal vaskes ut etter få vasker, men ørlite av fargen blir gjerne sittende igjen. Ørlite ettervekst må du derfor regne med, i hvertfall om du velger en farge som er betydelig mørkere enn din egen.

Tror det skal godt gjøres å få til en fin mørke farge om du har helt lyst hår bare med glansvask. Men dette vet jeg ikke sikkert. På mange Vita-butikker har de ganske god greie på hårfarge - jeg har i hvertfall fått fin hjelp der.

Glansvask skal vaskes ut etter få vasker, men ørlite av fargen blir gjerne sittende igjen. Ørlite ettervekst må du derfor regne med, i hvertfall om du velger en farge som er betydelig mørkere enn din egen.

Tror det skal godt gjøres å få til en fin mørke farge om du har helt lyst hår bare med glansvask. Men dette vet jeg ikke sikkert. På mange Vita-butikker har de ganske god greie på hårfarge - jeg har i hvertfall fått fin hjelp der.

''Tror det skal godt gjøres å få til en fin mørke farge om du har helt lyst hår bare med glansvask.''

Det tror jeg også. Ville glatt overlatt det til fagfolk...

Annonse

Gjest multicolor

Glansvask sitter ikke på blondt hår, i beste fall blir håret oransje...

Ville heller valgt permanent farge, men det er litt drastisk å farge det mye mørkere første gangen og du kanskje angrer, for å få tilbake sin naturlige er ikke bare bare, bleker du det blir det gulrotfarget :)

Prøv kanskje en mørk blond farge først og bli gradvis mørkere?

jeg har hatt alle farger...

Gjest Forandring Fryder

Takk for svar, alle sammen. Jeg tror jeg skal legge hele prosjektet på hylla, det høres for komplisert og risikabelt ut - jeg har aldri farget håret før, så vet jo ikke hva jeg vil tries med. Jeg er bare så rastløs og lei av meg selv, og vil ha endring...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...