Gå til innhold

Anbefal meg en kjøkkenmaskin

Anbefalte innlegg

Gjest hvilken er best

Trenger en ny kjøkkenmaskin. Den må kunne elte deig til 2 brød samtidig. Den trenger ikke ha sånn høy greie til å lage smoothies o.l. i, for jeg har en stavmixer jeg bruker til sånt.

Den skal primært brukes til å bake brød og kaker samt piske krem i. Greit med kuttefunksjoner også, men dette har jeg så og si aldri brukt på min gamle maskin.

Økonomi spiller også inn, men kvalitet og holdbarhet er viktigere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373736-anbefal-meg-en-kj%C3%B8kkenmaskin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kenwood, uten tvil. Har nå fått min andre Kenwood, begge var brukt da jeg fikk dem. Den første holdt i over 20 år med nesten daglig bruk. De bråker litt, men er absolutt best. Hadde en Bosch som jeg gav bort. Bollen var altfor liten til brødbakst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...