Gå til innhold

Har du knust noe i raseri?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det tror jeg ikke at jeg har, kan jo ha gjort noe sånt som barn, uten at jeg husker det.

Men jeg har mye temperament, så jeg lar meg slettes ikke plukke på.

De som prøver seg setter jeg raskt på plass, men er folk greie og fine å ha med å gjøre så er jeg velvilligheten selv.

Gjest ordna seg

Kjenner et par menn som pleier å reagere slikt... ikke nødvendigvis å knuse noe, men å kaste noe, slå mot noe f.eks. en vegg... veldig skremmende når de reagerer sånn - en lurer på om det neste blir at de slår til noen :( Og flaks at de ikke har knust noe verdifullt...

Selv reagerte jeg slik en gang, men det var med en tom plastbrusflaske :D Jeg var bare så forbannet, vi var innkalt til en rettsak som vi måtte på og vi hadde bestilt ferie og det kræsjet skikkelig!

Da ble jeg rasende og kastet den flasken i gulvet argh....

Heldigvis ordnet det seg, det var en som kunne møte i vårt sted :)

Jeg har et skikkelig temperament, og blir jeg ordnetlig sint så svartner det helt for meg. Jeg har to ganger i mitt liv vært så sint at jeg har kastet/knust noe. Det er heldigvis lenge siden.

Til gjengjeld er jeg svært sjeldent sur da:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...