Gå til innhold

Har temaet gi eller ikk gi osv..

Anbefalte innlegg

Hei!

Som det siste A-magasinet handlet om nå,

Har dette temaet blitt diskutert månedlig på dol?

Altså om tigging og om man bør gi eller ikke.

Jeg fikk noen utrolig gode linker av mariaflyfly og sør, men alet ble slettet fordi jeg la det på feil forum.

de sier de ikke kan flytte temaer til andre steder på forumet, men det har jeg opplevd at de har gjort før, har noen andre opplevd det?

det irriterer meg at de bare sletter en tråd jeg fikk mange gode svar i.

Ganske hensynsløst er det rett og slett, samt uforskammet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373768-har-temaet-gi-eller-ikk-gi-osv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett at webmaster har flyttet noe før,- men jeg har sett at folk - når de har oppdaget at de har lagt noe på feil forum (noe jeg skjønner er lett å gjøre) - selv oppretter en parallell tråd på det riktige forum etterpå.

En helt annen ting er at det _burde_ være mulig å flytte.

Det hender jo at det diskuteres rundt tiggere - men jeg synes ikke din tråd var så ille (i betydning: med mye krangling og drittslenging). Og synes heller ikke det er _så_ ofte det er tråder om dette.

Det har vært mange tråder om tigging tidligere, så det er nesten godt gjort at du ikke har fått med deg dem. Og de ender alltid med det samme - krangling og lite konstruktive innlegg.

Når det gjelder å flytte tråder, så har ikke jeg sett det på de årene jeg har vært her inne. Som en annen sider, det skjer ofte at folk legger ut en ny tråd på riktig sted når de oppdager feilpostinger, og det er kanskje det du har registrert. Man skal nok stole på de som driver dette stedet når de sier at de ikke har den tekniske muligheten til å gjøre dette.

Hvis du ikke vet hvor du skal legge ut spørsmål så bruk åpent forum. Psykiatriforumet er ganske lukket og de fleste av oss bruker det aldri.

Tråder har aldri blitt flyttet de 12 årene jeg har vært på dol, men det hender at folk legger ut samme spørsmål på flere forum og derfor tror du at trådene har blitt flyttet. Det er som regel nye folk som ikke vet at veldig mange av oss bruker siste 100 når vi leser og derfor ikke vet helt hvilket forum vi svarer på.

Så du har egentlig lagt ut spørsmål på feil forum. Det er et typisk åpent forum spørsmål

Det har vært mange tråder om tigging tidligere, så det er nesten godt gjort at du ikke har fått med deg dem. Og de ender alltid med det samme - krangling og lite konstruktive innlegg.

Når det gjelder å flytte tråder, så har ikke jeg sett det på de årene jeg har vært her inne. Som en annen sider, det skjer ofte at folk legger ut en ny tråd på riktig sted når de oppdager feilpostinger, og det er kanskje det du har registrert. Man skal nok stole på de som driver dette stedet når de sier at de ikke har den tekniske muligheten til å gjøre dette.

Hei!

Okey, takk.

Annonse

Jeg har ikke sett at webmaster har flyttet noe før,- men jeg har sett at folk - når de har oppdaget at de har lagt noe på feil forum (noe jeg skjønner er lett å gjøre) - selv oppretter en parallell tråd på det riktige forum etterpå.

En helt annen ting er at det _burde_ være mulig å flytte.

Det hender jo at det diskuteres rundt tiggere - men jeg synes ikke din tråd var så ille (i betydning: med mye krangling og drittslenging). Og synes heller ikke det er _så_ ofte det er tråder om dette.

Hei!

Da er det fint, takk for ditt svar :)

Hvis du ikke vet hvor du skal legge ut spørsmål så bruk åpent forum. Psykiatriforumet er ganske lukket og de fleste av oss bruker det aldri.

Tråder har aldri blitt flyttet de 12 årene jeg har vært på dol, men det hender at folk legger ut samme spørsmål på flere forum og derfor tror du at trådene har blitt flyttet. Det er som regel nye folk som ikke vet at veldig mange av oss bruker siste 100 når vi leser og derfor ikke vet helt hvilket forum vi svarer på.

Så du har egentlig lagt ut spørsmål på feil forum. Det er et typisk åpent forum spørsmål

Hei!

Takk for svar,

det er greit da.

Ikke veldig vanskelig å flytte en tråd, men det har mer med vilje å gjøre, men greit nok, jeg tok linkene jeg trengte, ble bare irritert da jeg kom hjem fra byen og ikke fant tråden.

Deter ikke så rart at det må slettes noe her inne, enkelte perioder er femti av hundre nyeste med samme signatur. Det blir kvelende.

Hei!

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener eller hvem du er?

Men saken det gjelder var at en tråd der jeg fikk noen gode svar rundt noe jeg lurte på (ang tigging) plutselig da jeg kom fra byen var borte, men linkene tok jeg for en gang skyld vare på da jeg skulle printe dem ut.

Har aldri opplevd noen lignende, men nå svarte noen meg at det var et typisk åpent forum spørsmål så da er alt i orden for min del.

Hei!

Takk for svar,

det er greit da.

Ikke veldig vanskelig å flytte en tråd, men det har mer med vilje å gjøre, men greit nok, jeg tok linkene jeg trengte, ble bare irritert da jeg kom hjem fra byen og ikke fant tråden.

Det er mye som ikke går her som går på andre forum. Jeg irriterer meg ihjel over at det ikke går an å rette opp skrivefeil

Annonse

Det er slik det er her inne, webmaster kan gjøre dette hvis de ser en grunn til det. Overhodet ikke noe uforskammet over dette.

Tråder kan ikke bli flyttet her inne, så du kan umulig ha sett det tidligere.

Ja, vi har sett mange tråder som omhandler tigging her på DOL, og vi trenger ikke én til.

Det er slik det er her inne, webmaster kan gjøre dette hvis de ser en grunn til det. Overhodet ikke noe uforskammet over dette.

Ja, vi har sett mange tråder som omhandler tigging her på DOL, og vi trenger ikke én til.

Jeg må si at hva angår repetisjon av tråder på DOL så er ikke fattigdom og tigging noe som går igjen for ofte, sammenlignet med det meste annet.

Det er VIKTIGE emner.

Med vennlig hilsen

Hei!

Okey,

Jeg har ikke sett dem, men i vertfall fikk jeg noen fine linker.

Gjest isis isis

Jeg må si at hva angår repetisjon av tråder på DOL så er ikke fattigdom og tigging noe som går igjen for ofte, sammenlignet med det meste annet.

Det er VIKTIGE emner.

Med vennlig hilsen

Det blir derimot mye gjentagelser da de samme kverulatene gjentar seg selv til de kjedsommelige.

Gjest Hulderen

Hei!

Takk for svar,

det er greit da.

Jo, her er det ikke mulig å flytte en tråd. Dol har en helt annen oppbygning enn andre forum, på godt og vondt. De kan heller ikke slette et innlegg uten at alle innlegg under blir borte. På andre forum kan enkeltinnlegg fint slettes uten å påvirke andre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...