Gå til innhold

Huff, så kjedelig!

Anbefalte innlegg

Yeah!!!! Gratulerer!!!!

*sender virtuelt over en av champagneflaskene vi har stående*

Jeg sitter med rapporten - satt oppe til klokka tre i natt. Blir ikke ferdig til jul, men skal levere en foreløpig rapport onsdag kveld...

Irriterer meg sånn på meg selv - nå jobber jeg kjempegodt og det er knallgøy - men jeg har altfor dårlig tid. Holder på altfor lenge i krabbegiret, der jeg bare soser og vaser bort tida....

Hold ut, prust!

Jeg spratt ei flaske av den proseccoen du veit i går kveld sammen med noen studievenner. ;)

Fortsetter under...

Hold ut, prust!

Jeg spratt ei flaske av den proseccoen du veit i går kveld sammen med noen studievenner. ;)

Hørtes godt ut! Så bildet ja :-)

Merkelig nok er jeg ikke trøtt i dag. Sov bare fire timer i natt, og har jobbet som en helt i hele dag - skal vel sitte et par timer til nå, og så i kveld.

Gleder meg så vanvittig til ferie nå! Det har vært en hektisk høst, men veldig artig og annerledes.

Hold ut, prust!

''den proseccoen du veit ''

Går visst litt tregt her i hodet mitt - det var jo den du anbefalte meg til bursdagen - den var jo knallgod :-)))))

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...