mariaflyfly Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Yeah!!!! Gratulerer!!!! *sender virtuelt over en av champagneflaskene vi har stående* Jeg sitter med rapporten - satt oppe til klokka tre i natt. Blir ikke ferdig til jul, men skal levere en foreløpig rapport onsdag kveld... Irriterer meg sånn på meg selv - nå jobber jeg kjempegodt og det er knallgøy - men jeg har altfor dårlig tid. Holder på altfor lenge i krabbegiret, der jeg bare soser og vaser bort tida.... Hold ut, prust! Jeg spratt ei flaske av den proseccoen du veit i går kveld sammen med noen studievenner. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Gratulerer og riktig god jul! Tusen takk! Og det samme til deg. Tek, nå har jeg bare ETT semester igjen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Hold ut, prust! Jeg spratt ei flaske av den proseccoen du veit i går kveld sammen med noen studievenner. Hørtes godt ut! Så bildet ja :-) Merkelig nok er jeg ikke trøtt i dag. Sov bare fire timer i natt, og har jobbet som en helt i hele dag - skal vel sitte et par timer til nå, og så i kveld. Gleder meg så vanvittig til ferie nå! Det har vært en hektisk høst, men veldig artig og annerledes. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Hold ut, prust! Jeg spratt ei flaske av den proseccoen du veit i går kveld sammen med noen studievenner. ''den proseccoen du veit '' Går visst litt tregt her i hodet mitt - det var jo den du anbefalte meg til bursdagen - den var jo knallgod :-))))) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 ''den proseccoen du veit '' Går visst litt tregt her i hodet mitt - det var jo den du anbefalte meg til bursdagen - den var jo knallgod :-))))) Jupp! 0 Siter
tusseline Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Du tuller nå, ikke sant?! For det er jo heeelt usannsynlig at unger er rastløse og ukonsentrerte og/eller sliten... (les: ironi) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Skjønner ham godt . Dette har ingen ting med bortskjemthet å gjøre. 0 Siter
morsan Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Sjokkerende - En seksåring som sliter med å syns at å sitte stille for å fotograferes er morsomt. Dette er en skandale rett og slett. ;-) Ja, på tide å avskaffe monarkiet! ;-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 20. desember 2011 Skrevet 20. desember 2011 Det er vel bare et tegn på at han er helt normal... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.