Gå til innhold

Det er synd på ABB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

18

• fedup

6

• Colette

4

• meg__123!

2

Synd på han? Han er jo ikke lei seg engang!

''Synd på han? Han er jo ikke lei seg engang!''

Har du ikke fått med deg at mannen er psykotisk? Jeg synes synd på syke mennesker. Særlig når/hvis han kommer ut av den psykosen med alle dens vrangforestillinger... Da er det skikkelig synd på ham...

''Synd på han? Han er jo ikke lei seg engang!''

Har du ikke fått med deg at mannen er psykotisk? Jeg synes synd på syke mennesker. Særlig når/hvis han kommer ut av den psykosen med alle dens vrangforestillinger... Da er det skikkelig synd på ham...

Jeg er nå ikke så sikker på den diagnosen. Tror mer på hjerneskade enn psykose for å si det sånn.

Annonse

Gjest ogsåfedup

Ja, det er skikkelig synd på han.

Så nå vil de legge han inn.

Kansje han kan få plass der han nylig ble sluppet ut han som drepte mammaen sin samme dag ?

Eller kansje der trikkedrapsmannen satt ? Kansje det er på samme plass ?

For da har ABB en ganske så fair chanse på å komme seg ut, og fortsette sine onde handlinger.

De er sikkert meget flinke de psykiaterne der, for de helbreder på løpende bånd.

Gjest Nickløsheletida

Jeg er nå ikke så sikker på den diagnosen. Tror mer på hjerneskade enn psykose for å si det sånn.

''Jeg er nå ikke så sikker på den diagnosen. Tror mer på hjerneskade enn psykose for å si det sånn''

Det kom frem i Brennpunkt i kveld at mormoren hans hadde en paranoid psykose. Det er vel ikke helt utenkelig at det er arvelig.

''Jeg er nå ikke så sikker på den diagnosen. Tror mer på hjerneskade enn psykose for å si det sånn.''

Ja, for også i dette vet du best, ikke sant? Uten i det hele tatt å ha snakket med fyren...

''Jeg er nå ikke så sikker på den diagnosen. Tror mer på hjerneskade enn psykose for å si det sånn.''

Ja, for også i dette vet du best, ikke sant? Uten i det hele tatt å ha snakket med fyren...

Nei, jeg vet ikke best. Bare sa hva jeg trodde slik alle andre gjør. T.o.m. psykiatere.

''Jeg er nå ikke så sikker på den diagnosen. Tror mer på hjerneskade enn psykose for å si det sånn''

Det kom frem i Brennpunkt i kveld at mormoren hans hadde en paranoid psykose. Det er vel ikke helt utenkelig at det er arvelig.

Ah, jeg så ikke det programmet. Men det var jo en interessant opplysning det da.

Det er arvelig og sjansen er ganske stor for å arve det

Annonse

Jeg synes veldig, veldig synd paa ABB. Allikevel er det en lettelse at det mest sannsynlig er snakk om en psykose, fordi det foeles bedre for mitt verdensbilde.

''Allikevel er det en lettelse at det mest sannsynlig er snakk om en psykose, fordi det foeles bedre for mitt verdensbilde.''

Helt enig.

Gjest Tror på rapporten.....

Synd på han? Han er jo ikke lei seg engang!

''Synd på han? Han er jo ikke lei seg engang!

''

Nei, selvfølgelig er han ikke det. I sitt syke sinn har han jo fått for seg at han har gjort dette for å frelse landet vårt. Mannen er jo ikke tilregnelig. Jeg syns synd på ABB jeg, den dagen han evt blir "frisk" og innser at han faktisk har drept 76 mennesker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...