Gå til innhold

Det er synd på ABB

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki

''Tror du på meg ?''

Jeg tror absolutt på deg;) Du er en av de heldige som kan "føle" bønn!

Hadde jeg ikke trodd på bønn, så hadde jeg ikke bedt, sant!

Hva du ender opp å tro på, det er totalt opp til deg selv!

Ønsker deg alt godt, Matariki;)

Klem fra

Tusen takk :)

Klem!

Fortsetter under...

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

18

• fedup

6

• Colette

4

• meg__123!

2

Gjest Matariki

''Tror du på meg ?''

Jeg tror absolutt på deg;) Du er en av de heldige som kan "føle" bønn!

Hadde jeg ikke trodd på bønn, så hadde jeg ikke bedt, sant!

Hva du ender opp å tro på, det er totalt opp til deg selv!

Ønsker deg alt godt, Matariki;)

Klem fra

''Du er en av de heldige som kan "føle" bønn!''

Føler mer enn det...

Er ikke alle som ønsker meg alt godt heller. Onde ting...finnes det og. Vet du om måter jeg kan beskytte meg mot det onde?

hidi, the scorpion

''Du er en av de heldige som kan "føle" bønn!''

Føler mer enn det...

Er ikke alle som ønsker meg alt godt heller. Onde ting...finnes det og. Vet du om måter jeg kan beskytte meg mot det onde?

''Er ikke alle som ønsker meg alt godt heller. Onde ting...finnes det og. Vet du om måter jeg kan beskytte meg mot det onde?''

Ja, Jesus;)

Et tomt hus kan fylles med alt mulig, men et hus hvor Jesus bor, kan aldri det onde komme inn! Det står i Bibelen;)

Fokuser på det gode, og onde ånder er maktesløse:)

klem

Gjest Nickløsheletida

''Er ikke alle som ønsker meg alt godt heller. Onde ting...finnes det og. Vet du om måter jeg kan beskytte meg mot det onde?''

Ja, Jesus;)

Et tomt hus kan fylles med alt mulig, men et hus hvor Jesus bor, kan aldri det onde komme inn! Det står i Bibelen;)

klem

''Ja, Jesus;)

Fokuser på det gode, og onde ånder er maktesløse:)''

Ja, hadde det nå enda vært så enkelt :-)

hidi, the scorpion

''Ja, Jesus;)

Fokuser på det gode, og onde ånder er maktesløse:)''

Ja, hadde det nå enda vært så enkelt :-)

''Ja, hadde det nå enda vært så enkelt :-)''

Ikke sant! Men ingenting er enkelt her i livet, dessverre:(

Men det er lov å håpe;)

Klem

Gjest Matariki

Ja, Jesus;)

klem

''Fokuser på det gode, og onde ånder er maktesløse:)''

Jeg vil virkelig det. Skal jeg overse det onde?

Be Jesus om hjelp når "onde krefter" herjer med meg?

Be Jesus beskytte meg, gjør han det?

Tror han har gjort det før da, men er så dårlig fordet innimellom. Når jeg ligger i senga og onskap herjer, kan be da når jeg griner og er redd "Jesus hjelp meg og beskytt meg". Da kan det komme et gylldent lys å legge seg rundt meg, føler meg bedre da og tryggere...men dårlig fordet.

Og når jeg har spurt Gud direkte når jeg lider i et "Helvete"...på en måte. "Hva er min livsoppgave"? Får inn "Dette er din livsoppgave". Har blitt enda mer oppgitt da og sier "Er det min livsoppgave å være dårlig, å ha det vondt og å lide"?

Men kanskje det er det. Som du skrev om tildigere...svarene kommer vel ikke alltid som forventet, eller som jeg vil. Kommer vel i form av lærepenge og, men griner noen ganger og sier "Har jeg ikke lært nok"? Da er svaret "Da hadde du ikke vært på Jorden". Så jeg håper det blir bedre når jeg dør.

Bare føles som straff noen ganger og jeg forstår ikke hvorfor. Prøver å være god og snill med folk.

Annonse

''Hva er det som er så forferdelig med det?''

Ingenting som er forferdelig med det, togli, du er bare deg og det er fullstendig lovlig i vårt land!

Jeg hadde fanilie som ryddet opp etter massakren, og de lider virkelig.

Har aldri ment et vondt ord om deg, togli, og det vet du!

Klem fra

Du skrev dette:

''Det hadde jeg aldri trodd om deg, togli, så pass lenge har jeg kjent deg her inne!''

..men ser nå at du mente at du selvsagt ikke trodde dette om meg. Misforsto deg ;)

Takk:)

hidi, the scorpion

Du skrev dette:

''Det hadde jeg aldri trodd om deg, togli, så pass lenge har jeg kjent deg her inne!''

..men ser nå at du mente at du selvsagt ikke trodde dette om meg. Misforsto deg ;)

Takk:)

''Takk:)''

Kunne aldri tro noe vondt om deg, togli!

hidi, the scorpion

''Fokuser på det gode, og onde ånder er maktesløse:)''

Jeg vil virkelig det. Skal jeg overse det onde?

Be Jesus om hjelp når "onde krefter" herjer med meg?

Be Jesus beskytte meg, gjør han det?

Tror han har gjort det før da, men er så dårlig fordet innimellom. Når jeg ligger i senga og onskap herjer, kan be da når jeg griner og er redd "Jesus hjelp meg og beskytt meg". Da kan det komme et gylldent lys å legge seg rundt meg, føler meg bedre da og tryggere...men dårlig fordet.

Og når jeg har spurt Gud direkte når jeg lider i et "Helvete"...på en måte. "Hva er min livsoppgave"? Får inn "Dette er din livsoppgave". Har blitt enda mer oppgitt da og sier "Er det min livsoppgave å være dårlig, å ha det vondt og å lide"?

Men kanskje det er det. Som du skrev om tildigere...svarene kommer vel ikke alltid som forventet, eller som jeg vil. Kommer vel i form av lærepenge og, men griner noen ganger og sier "Har jeg ikke lært nok"? Da er svaret "Da hadde du ikke vært på Jorden". Så jeg håper det blir bedre når jeg dør.

Bare føles som straff noen ganger og jeg forstår ikke hvorfor. Prøver å være god og snill med folk.

''Bare føles som straff noen ganger og jeg forstår ikke hvorfor. Prøver å være god og snill med folk.''

Alt du nevner her, er dine egne tanker , elendig selvtillit og ikke tro på deg selv en plass!

Det har ingenting med onde ånder eller at Jesus forlater deg. Dette er kun dine egne følelser, og det må du jobbe med selv!

Skjønner at du har det grusomt, men det har ingenting med det åndelige å gjøre. Her må du ta tak i deg selv, åpne øynene for hva du faktisk er, et menneske som er god, snill og helt sikkert nydelig!

Vil du ha min mail-adresse så får du den. Synes du er en herlig, gjennomtenkt person;)

Klem fra

Gjest Matariki

''Bare føles som straff noen ganger og jeg forstår ikke hvorfor. Prøver å være god og snill med folk.''

Alt du nevner her, er dine egne tanker , elendig selvtillit og ikke tro på deg selv en plass!

Det har ingenting med onde ånder eller at Jesus forlater deg. Dette er kun dine egne følelser, og det må du jobbe med selv!

Skjønner at du har det grusomt, men det har ingenting med det åndelige å gjøre. Her må du ta tak i deg selv, åpne øynene for hva du faktisk er, et menneske som er god, snill og helt sikkert nydelig!

Vil du ha min mail-adresse så får du den. Synes du er en herlig, gjennomtenkt person;)

Klem fra

''Skjønner at du har det grusomt, men det har ingenting med det åndelige å gjøre.''

Dvs at det åndelige er en ressurs? Hva med onde ånder/krefter?

''Her må du ta tak i deg selv, åpne øynene for hva du faktisk er, et menneske som er god, snill og helt sikkert nydelig!''

Hvordan gjør jeg det?

Ser jo selv at jeg ikke er stygg mot folk, vil alle godt bare. Er mer selvutslettende, ikke så god mot meg selv men prøver. Ta vare på meg selv og, tror det er viktig.

Og...tror ikke du vil gi mail adr til meg, seriøst. Jeg tror på uendelig myyye, ikke "bare" Jesus...tror det finnes mange mestre jeg bla Buddha. Dvs at jeg tror på reinkarnasjon og karma, tror egentlig jeg var klin gal i mitt siste liv.

Ble sett på som det iallefall, derfor har jeg fryktet psykiatri og medisiner. De var stygg med meg i forrige liv. Siste diagnose: schizofreni og panikkangst, men hvorfor skal jeg tro det?

Tror jeg tror på for mye, men må det. Likevel blir det som løse biter i et puslespill jeg ikke klarer å sette sammen. Er vel ikke sterk nok i troen, vingler myyye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...