Gå til innhold

Stryking av løpere fra Princess

Anbefalte innlegg

Kjøpte flere løpere fra Princess til jul i fjor. Etter jul vasket jeg dem og la de bort. Når jeg nå skal stryke dem er det umulig å få de fine :(

Uansett hvor mye jeg stryker,blir brettene der. Etter tips fra noen på butikken har jeg vasket løperne flere ganger fordi de visstnok var fulle av stivelse. Fremdeles umulig å få de fine :(

Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/373925-stryking-av-l%C3%B8pere-fra-princess/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det er prøvd, men med like dårlig resultat. Begynner å tro jeg er en dårlig husmor som ikke kan stryke...

''Det er prøvd, men med like dårlig resultat. Begynner å tro jeg er en dårlig husmor som ikke kan stryke...''

Hvis det er noen trøst så er vi flere...

Jeg suger på stryking, så jeg sliter veldig. Mitt tips er: Vask dukene med ekstra skylling og lite sentrifuge. Heng dem opp og la dem drypptørke. Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker, og legg dukene umiddelbart på det bordet de skal ligge. Sett så på ymse pynt på de verste skrukkene.

Noen bord hos meg har veldig mye pynt.

God jul!

Jeg suger på stryking, så jeg sliter veldig. Mitt tips er: Vask dukene med ekstra skylling og lite sentrifuge. Heng dem opp og la dem drypptørke. Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker, og legg dukene umiddelbart på det bordet de skal ligge. Sett så på ymse pynt på de verste skrukkene.

Noen bord hos meg har veldig mye pynt.

God jul!

'' Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker,''

Noterer "Husk strykestivelsen!" på huskelista til senere i dag...

'' Bruk mengder av Stiff sin "strykelett"-boks når du stryker,''

Noterer "Husk strykestivelsen!" på huskelista til senere i dag...

Nei, ikke stivelsen - men den som heter strykelett! Viktig forskjell - med stivelsen får du bare enda mer markerte skrukker som faen ta meg ALDRI går bort!

Grrrrr!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...