Hushjelpen Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Hvor lenge holder vinen seg åpnet? Hvis jeg åpner en flaske i dag og setter korken i igjen, holder den til i morgen og da? Er bare jeg som drikker rødvin her nemlig... 0 Siter
Gjest El Coto Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Den holder fint til i morgen uansett. Ellers holder den kortere dess mindre vin og mere luft det er på flasken. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 24. desember 2011 Forfatter Skrevet 24. desember 2011 Den holder fint til i morgen uansett. Ellers holder den kortere dess mindre vin og mere luft det er på flasken. Ok, takk for svar Den skal vel stå på kjøkkenbenken selv om den er åpnet, eller i kjøleskap? 0 Siter
Gjest El Coto Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ok, takk for svar Den skal vel stå på kjøkkenbenken selv om den er åpnet, eller i kjøleskap? På kjøkkenbenken. 0 Siter
ekte nick Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ok, takk for svar Den skal vel stå på kjøkkenbenken selv om den er åpnet, eller i kjøleskap? I kjøleskapet hvis den er åpnet. Og, jeg drikker min rødvin i 3-4 dager, til den ikke smaker godt lenger. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 24. desember 2011 Skrevet 24. desember 2011 Ok, takk for svar Den skal vel stå på kjøkkenbenken selv om den er åpnet, eller i kjøleskap? I kjøleskap om den er åpnet, og så lar du glasset du har helt vinen i varme seg litt i romtemperatur før du drikker. Vin skal ikke ha romtemperatur, så du skal egentlig aldri oppbevare den på benken. Rødvin skal egentlig holde 18 grader Men den holder seg bedre i 4 grader enn 20+ når den er åpnet. 0 Siter
tusseline Skrevet 26. desember 2011 Skrevet 26. desember 2011 Rødvin kan holde seg flere dager etter at flasken er åpnet. Enten i romtemperatur med kork i, eller med papir i. Eller i kjøleskapet med kort eller papir i. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.