Gå til innhold

Er det ingen som feirer jul alene her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bipolar58

Du liker best å være alene fremfor å være sammen med din familie? Det var trist å høre.

Har ingen familie.DVS mine sønner på 26 og 28 er hos mor.I steden for å krangle lar jeg de gjøre som de altid har gjort (20 år i 2012)

Var gift fra 82-92.Det er vanskelig å være syk mann når man ser stor og sterk ut.Angst er verst.Ingen forstår hvor ille det kan være.

Blir det for ille får jeg dope meg.Har medisiner for 3 mnd.

Annonse

Har ingen familie.DVS mine sønner på 26 og 28 er hos mor.I steden for å krangle lar jeg de gjøre som de altid har gjort (20 år i 2012)

Var gift fra 82-92.Det er vanskelig å være syk mann når man ser stor og sterk ut.Angst er verst.Ingen forstår hvor ille det kan være.

Blir det for ille får jeg dope meg.Har medisiner for 3 mnd.

Det arrangeres mange steder alternativ julefeiring for folk som er alene. Har du undersøkt der hvor du bor?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...