Gå til innhold

5000 kr ekstra

Gjest snill julenisse på besøk

Anbefalte innlegg

Gjest snill julenisse på besøk
Skrevet

Du gjør hva du vil med pengene.

Hva gjør du?

Skrevet

Kjøpt meg selskinnssko! :o) Og noe annet deilig ulltøy og sånt. :o)

Skrevet

Bestiller storbyweekend et eller annet sted, pakker veska og drar:)

Skrevet

Kjøpe gode hodetelefoner, staver til å gå ifjellet, ny ansiktskrem, vinterjakke og ferie hvis det er noe penger igjen.

Gjest Må ha meg ny pc :)
Skrevet

Til vanlig ville jeg satt dem inn på banken, for å spe litt inn på kontoen etter desembermåneden :) Nå driver min pc å takker for seg så akkurat nå ville de gått til en ny pc :o)

Gjest Må de brukes?
Skrevet

''Du gjør hva du vil med pengene''

Jeg har en sparekonto med en god del mer enn 5000. Må man gjøre noe med dem da? Kan en ikke bare ha det på konto i tilfelle noe dukker opp?

Skrevet

Jeg skal reise langt i påska, og sparer til denne turen. Hadde satt pengene inn på denne kontoen, eller på den andre reisekontoen vi har, slik at det kanskje blir en tur på resten av familien til høsten.

Gjest luftslott
Skrevet

Da ville jeg satt de inn på sparekonto, for januar, februar og mars bruker å være måneder som er litt ekstra stramme. 5000 kr ville vært en fin buffer i så måte!

Skrevet

Jeg ville brukt de på ett eller annet nødvendigi det nye huset vårt. Ville ikke vært vanskelig!

Skrevet

Jeg ville spart de til det nye kjøleskapet vi skal kjøpe oss. :) Eller en ny laptop.

Skrevet

Lagt de vekk til jeg fikk tenkt meg om om hva jeg egentlig trengte eller ønsket meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...