Gå til innhold

Forspist og sukkeravhengig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Onsdag1365380628

I samme båt her....etter over et år med bare lavkarbo uten en eneste utskeielse har jeg tatt juleferie. Jeg fråtser i sjokolade,potetgull og bare koser meg. Men her varer det bare til i morgen. Så er det tilbake til lavkarbo. Synes nesten det er litt slitsomt å ha sukkerkick...og jeg formelig kjenner thigtsen blir trangere...

Oh, gosh, har du tenkt og gå sånn helt til 2. januar??? Det er lenge, ;o), Nei, tenk som så, i dag er det mandag, veldig god grunn til å stoppe opp og tenke etter, ikke moro når vekta går opp bare pga fråtsing. Om du ikke klarer i dag, siden det fortsatt er bare 2. juledag, er det iallfall hverdag fra i morra igjen, for mange.

Lykke til, :o)

Annonse

At du gidder å holde på helt til 2. januar, du blir vel ikke spesielt lykkelig av å være forspist i en hel uke?

Jeg orker ikke spise mer julemat eller -godterier nå. Mer enn nok med julaften og 1. juledag :-)

Så du bare kaster alt som er i skapet og ser på når de andre koser seg du da? Viljestyrke som en OLvinner. :0)

Ikke jeg. 2 januar. *messer*

Gjest hverdager er best

Så du bare kaster alt som er i skapet og ser på når de andre koser seg du da? Viljestyrke som en OLvinner. :0)

Ikke jeg. 2 januar. *messer*

''Viljestyrke som en OLvinner. :0)''

Jepp! Også booster jeg følelsen litt ved å skryte her på dol. Det forplikter ;-)

Uff, kjenner igjen det. Men med min helse, saa maa jeg stoppe i morgen allerede, men koser meg vel litt ekstra med vin og kanskje en flaske champagne paa nyttaarsaften.

Det er stress. Jeg stresseter. I dag har jeg svømt 1,2 km og det føltes deilig. Ellers har jeg bare hatt i meg vanlig mat og ikke så mye, så jeg skal pusse tenner og drikke isvann i kveld. Det pleier å hjelpe litt. ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...