Gå til innhold

Hårsår?

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt

De sa jo ikke rett ut at de hadde fått et bedre tilbud,men nå var de blitt invitert av noen andre og da slo de til på det. Og det tolker ihvertfall jeg som om at tilbudet var bedre....

Jeg kjenner at jeg synes synd på deg. Teit kanskje, men jeg er bare ærlig nå.

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt sur! De fleste planlegger nyttårsaften noen uker på forhånd, og det er ikke lett å invitere noen på kort varsel.

Unntaksvis bør det være mulig å gjøre som dine venner, men da bør grunnen være god, om man bør definitivt ikke si at det bør være greitt fordi det ikke er handlet inn ennå.

Noe lignende har skjedd meg også en gang for over 20 år siden, etter det har jeg aldri bedt dem til noe som helst, selv om jeg har en viss kontakt den dag i dag. Jeg gidder ikke å forholde meg til slike folk på den måten.

Dette er utrolig dårlig gjort og hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke bedt dem mer.

Gjest hårsår?

Jeg hadde blitt sur! De fleste planlegger nyttårsaften noen uker på forhånd, og det er ikke lett å invitere noen på kort varsel.

Unntaksvis bør det være mulig å gjøre som dine venner, men da bør grunnen være god, om man bør definitivt ikke si at det bør være greitt fordi det ikke er handlet inn ennå.

De takket ja for en måned siden,men i ettertid er det blitt invitert en familie til som de ikke kjenner så godt. Det kan muligens være en medvirkende årsak,men man er da voksne mennesker. Ungene mine er veldig skuffa og jeg har dessverre ingen god forklaring å gi dem.

Men det kommer en ny dag imorgen,vennskapet får seg muligens en knekk,men man dør jo ikke av det;-)

Jeg tror jeg ville syntes det var litt dumt, men ikke blitt sånn voldsomt skuffet og lei meg og sur osv.osv. (som alle andre her) - men jeg skjønner jeg er i mindretall... :)

Kanskje disse vennene dine føler seg ubekvemme med å skulle være der med de andre de ikke kjenner?

Annonse

Gjest hårsår?

Jeg tror jeg ville syntes det var litt dumt, men ikke blitt sånn voldsomt skuffet og lei meg og sur osv.osv. (som alle andre her) - men jeg skjønner jeg er i mindretall... :)

Kanskje disse vennene dine føler seg ubekvemme med å skulle være der med de andre de ikke kjenner?

Ja det kan være mulig? De kjenner dem ikke,men jeg tenker at man er da voksne mennesker så sånt må man jo takle. Det hender vi også blir bedt i selskap hvor det er mennesker vi ikke kjenner,men vi avlyser jo ikke av den grunn.

Det har skjedd meg mange ganger, så mange ganger at jeg har sluttet å invitere. Og ja, jeg blir leil meg og føler at jeg ikke er bra nok.

Det er trist at du skal oppleve sånt, og jeg skjønner godt du føler deg lite verdsatt da. Det er ufint å velge noe annet i stedet når man allerede har sagt ja.

Ja det kan være mulig? De kjenner dem ikke,men jeg tenker at man er da voksne mennesker så sånt må man jo takle. Det hender vi også blir bedt i selskap hvor det er mennesker vi ikke kjenner,men vi avlyser jo ikke av den grunn.

Jo, jeg tenkte mer at man vet jo ikke alt - selv om venner. En av dem kan ha problemer med fremmede, litt angst, noe som gjør at de kanskje ville gruet seg til selskapet. Bare en tanke.

Jo, jeg tenkte mer at man vet jo ikke alt - selv om venner. En av dem kan ha problemer med fremmede, litt angst, noe som gjør at de kanskje ville gruet seg til selskapet. Bare en tanke.

Enig, det kan være noe slikt. Jeg har hatt samliv med en som gruet seg veldig til alle middagsselskaper. Men hvis de er så nære venner, så ville jeg heller delt litt av denne problematikken - de må da forstå at de sårer og skyver venner fra seg når de melder avbud, med en annen invitasjon som begrunnelse? :-S Men ja, det er vel ikke så lett å dele slikt. :-(

Annonse

Jeg hadde også blitt skuffet - mest fordi de, ut i fra det du skriver, så tydelig mener de fikk et "bedre tilbud" et annet sted.

Men, dere blir ikke alene, og da tenker jeg at dere bare får sette det på kontoen over "slikt som skjer", kose dere sammen med venner som vet å sette pris på dere, og ha en flott nyttårsfeiring :)

Gjest hårsår?

Jeg hadde også blitt skuffet - mest fordi de, ut i fra det du skriver, så tydelig mener de fikk et "bedre tilbud" et annet sted.

Men, dere blir ikke alene, og da tenker jeg at dere bare får sette det på kontoen over "slikt som skjer", kose dere sammen med venner som vet å sette pris på dere, og ha en flott nyttårsfeiring :)

Ja "shit happens"....Vi skal kose oss med de andre vennene våre ingen tvil om det. Dessverre så har nok vennskapet fått seg en skrape og jeg kommer til å tenke meg om to ganger før jeg gidder å be dem flere ganger. Synd for vi har hatt mye moro sammen.Men nå kan det se ut som om det nok bare har vært oss det var moro for da .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...