Gå til innhold

Forebyggende helsearbeid

Gjest Nils Håvard Dahl, lege

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er det også noen som burde ha holdt seg inne.

http://www.dagbladet.no/2011/12/27/nyheter/dagmar/innenriks/ekstremv/19562468/

Av og til så lurer jeg på hvor dum det er lov å være.

For noen idioter!!!! Skulle vært skuddpremie på slike foreldre :((

Hvordan tenker slike mennesker? Nå er det ikke lenge siden to mennesker ble skylt på sjøen og døde - og så tar disse med seg en liten unge på glatte svaberg for å se på stormen!? "Jeg er så stor og sterk at stormen ikke klarer å ta meg!"????

Annonse

Var det ikke en gutt som ble drept av en sklie som kom flyvende i en storm for noen år siden? Han var ute i hagen for å sjekke om kaninene hadde det bra i huset sitt i uværet, og så falt det et lekeapparat ned fra himmelen og slo ham i hjel. Hva er oddsene for det, liksom?

Helt klart lurt å holde seg innendørs.

Hvordan tenker slike mennesker? Nå er det ikke lenge siden to mennesker ble skylt på sjøen og døde - og så tar disse med seg en liten unge på glatte svaberg for å se på stormen!? "Jeg er så stor og sterk at stormen ikke klarer å ta meg!"????

Huff ja, jeg begriper ikke hva enkelte tenker på. Det er tross alt vært endel ulykker med at noen går for nær sjøen og disse idiotene tar med seg ett lite barn også.

For noen idioter!!!! Skulle vært skuddpremie på slike foreldre :((

Jeg orker nesten ikke å se på bildene en gang og disse tullingene går helt i sjøkanten med ett lite barn. De vet jo aldri når det kommer ekstra store bølger som velter lengre innover land enn de andre.

Var det ikke en gutt som ble drept av en sklie som kom flyvende i en storm for noen år siden? Han var ute i hagen for å sjekke om kaninene hadde det bra i huset sitt i uværet, og så falt det et lekeapparat ned fra himmelen og slo ham i hjel. Hva er oddsene for det, liksom?

Helt klart lurt å holde seg innendørs.

Huff ja, jeg husker godt den episoden der. Tenk noe så tragisk.

Kanskje det er noen flyktninger/turister som faktisk ikke har fått med seg de tragiske nyhetene fra forrige storm..?

Annonse

Jeg orker nesten ikke å se på bildene en gang og disse tullingene går helt i sjøkanten med ett lite barn. De vet jo aldri når det kommer ekstra store bølger som velter lengre innover land enn de andre.

Nei, ikke godt å si hva som feiler slike folk :(

Orka ikke se mer enn selve bildet jeg heller :((

De kreftene der er ikke noe man leker med nei... Jeg har mine minner fra nyttårsorkanen for 20 år siden. Er vokst opp der været tar hardt, og vet definitivt at jeg ikke ville forlatt huset om det ikke var helt nødvendig. Noe annet ville være galskap. Slike advarsler må man høre på.

For noen år siden her i våre trakter... Mor til en bekjent døde etter å ha fått en løsrevet støyskjerm i hodet. Vinden var jo ikke så kraftig, men det forteller ganske tydelig hva naturkreftene er i stand til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...