Gå til innhold

Irriterende Word-problem (formatering/stavekontr

Anbefalte innlegg

Gjest Nerdasomikkeerdatanerd

Jeg trodde jeg kunne bruke Word, men nå har jeg klart å slumse borti ett eller annet innen stavekontroll/review delen. Sitter med et veldig langt dokument, som jeg har gått igjennom. Men så dukker det plutselig opp en "boble" i høyre marg for hver eneste retting eller formatering jeg gjør. Der står det øverst dato, under hva som er rettet, formatert osv). Rød strek fra teksten og ut til bobla, teksten blir også rød. UTROLIG irriterende og unødvendig for meg. De røde strekene under enkeltord er nok i massevis for meg. Nå får jeg ikke dette til å forsvinne, for jeg kjenner ikke helt kilden til hvordan det oppsto. Går inn i preview delen, ser i "show markups" delen, fjerner det jeg tror må bort av merkede valg der. Så snart dette er gjort, er "meslingutbruddene" i teksten borte. Men så snart jeg returnerer til home menyen, får jeg samme problem opp igjen så snart jeg forandrer noe. De valgene jeg fjernet er nå avmerket igjen.

Noen Wordkløppere her? Office 2011 for mac, engelsk versjon.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...