Gå til innhold

Erfaringer med NetOnNet.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å kjøpe noe relativt dyrt på netonnet.no. De er desidert billigst, men jeg vet ikke om dette er en seriøs nok nettside.

Har dere noen erfaringer, gode eller dårlige?

Skrevet

Jeg har kjøpt både en 20" TV og en liten laptop til minstemann der og har ikke hatt noen problemer

Gjest luftslott
Skrevet

Har brukt dem flere ganger, har ikke opplevd noen problemer. NetOnNet har ganske ok rykte!

Gjest Gjøkeniburet
Skrevet

Gode erfaringer fra NetOnNet. Kjøpte 2 mobiltelefoner derifra for ikke lenge siden.

Det blir handlet mere fra de ja :-)

Gjest trilleto
Skrevet

Har kjøpt Tv av de, men eneste erfaringen i forhold til det var at de var raske på levering. Aner ikke hvordan det blir om det feks skulle bli noe feil med den. Konkluderer derfor med helt greit til nå :)

Skrevet

Kjøpt både musikkanlegg og andre ting der. Null problem, betalte når jeg fikk det på døren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...