Gå til innhold

Er alle damers føtter sexy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Purple sky

Jepp, absolutt :) Men den strømpebuksa var ikke spesielt lekker og dekket dessuten til de evt sexy føttene på en lite fordelaktig måte.

*Sier hun som hverken er tiltrukket av føtter eller kvinner*

Gjest mrlightfoot

Da har du ikke sett mange nok føtter! Neste gang du tar buss får du kommandere alle kvinnelige passasjerer til å ta av seg på beina, slik at du kan inspisere. Da skal du nok få se liktorner, inngrodde negler, skitne føtter, neglsopp, vorter, utslett, plattføtter, fotsopp, neglsopp osv.

Gjest Matariki

Da har du ikke sett mange nok føtter! Neste gang du tar buss får du kommandere alle kvinnelige passasjerer til å ta av seg på beina, slik at du kan inspisere. Da skal du nok få se liktorner, inngrodde negler, skitne føtter, neglsopp, vorter, utslett, plattføtter, fotsopp, neglsopp osv.

Æsj! Tar ikke folk vare på føttene sine?

Stakkars føtter-

Gjest mrlightfoot

Æsj! Tar ikke folk vare på føttene sine?

Stakkars føtter-

Tror det er så ymse. Det skulle vært en statlig fotkontroll ala EU-kontrollen på biler. Da tenker jeg folk hadde skjerpet seg med å ta vare på føttene. Ingen vil vel få inndratt skoene sine.

Annonse

Gjest Matariki

Tror det er så ymse. Det skulle vært en statlig fotkontroll ala EU-kontrollen på biler. Da tenker jeg folk hadde skjerpet seg med å ta vare på føttene. Ingen vil vel få inndratt skoene sine.

Muligens å dra det litt for langt, å inndra sko altså ;)

Nei, folk får vel gjøre som de vil med føttene sine, men merker jeg blir uvel av å se upleide føtter og negler. Ikke alle tar vare på hendene heller, det er ikke et vakkert syn :(

Gjest Langtfra alle nei :)

I følge min x, som er særs opptatt av føtter så er det heller få kvinneføtter som er pene ;)

Han elsket (elsker) mine fordi de er, som han sier, rette fine tær, ikke lange og tynne men kortere og med litt kjøtt på. Skostørrelsen er liten (37) og det er ingen liktårn, humper og dumper. Og så er de alltid rene.

Vistnok :P

Han har litt fetish, så han går og studerer føtter "hele tiden" så han har vel litt peil *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...