Gå til innhold

Apropos føtter

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Tar dere vare på føttene deres?

Det er nemlig viktig for resten av kroppen :)

Skrevet

Jeg klipper neglene en gang i måneden, det er det eneste jeg gjør.

Gjest Matariki
Skrevet

Jeg klipper neglene en gang i måneden, det er det eneste jeg gjør.

Å. Jeg smører føttene med fotkrem hver dag, tror det har innvirkning på resten av kroppen hvordan føttene har det. De må ha det bra ;)

Gjest drlighfoot
Skrevet

Jeg vasker dem på hundevis hver dag. I sommer klippet jeg sågar neglene på den ene foten, og har planlagt å klippe neglene på den andre til sommeren som kommer.

Gjest Matariki
Skrevet

Jeg vasker dem på hundevis hver dag. I sommer klippet jeg sågar neglene på den ene foten, og har planlagt å klippe neglene på den andre til sommeren som kommer.

Ehe, må bare innrømme at jeg tok deg seriøst...not!

Gjest sokkeløs
Skrevet

''Tar dere vare på føttene deres?''

Vasker dem til Jul, Påske og Olsokk.

Gjest Purple sky
Skrevet

''Det er nemlig viktig for resten av kroppen :)''

Det tror jeg på, fotsoneterapi er tusenårig vitenskap (gidder ikke google) som har hjulpet meg og mange jeg kjenner og kjenner til.

Ellers synder jeg stort; lakker tåneglene i sommersesongen, vinterstid lever de sitt eget liv unntatt klipp, selvfølgelig.

Skrevet

''Tar dere vare på føttene deres?''

Vasker dem til Jul, Påske og Olsokk.

''og Olsokk''

Hehe :-)

Gjest ikke mine jaffal
Skrevet

tørr flassende hud, overgrodd og tørre sprukne hæler og under tær, hår på tærne,

inngrodde og nedgrodde overvokste gule negler fulle av sopp...

joa - "alle" damer har nok lekre føtter, not.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...