Gå til innhold

Dessert til nyttaarsaften

Anbefalte innlegg

Gjest oidada

Hei!

ja jeg er vel det man nå kaller usynlig funksjonshemmet, det er slike som Børge Holden fjerner diagnosen fra.

Jeg mener at jobber man seg ut av en tilstand bør diagnosen fjernes, når det er tid for det.

Det er ikke sikkert man kan jobbe seg ut av en utviklingsforstyrrelse, men jeg skal i dag tenke på saken ut dagen, men jeg føler stadig oftere at jeg har en merkelapp som forhindrer meg feks i et vist studium, men som jeg har utviklet meg bort fra.

Nå glemmer jeg at jeg fortsatt ikke er så flink med mennesker, dvs jeg misforstår, fordi jeg forholder meg utelukkende nesten alltid til det som blir sagt.

Jo jeg tror jammen jeg har asperger syndrom likevel, men jeg bare nevner det før jeg går i morgen til min psykiater om det å holde nyttårsfester ikke kvalifiserer for avdiagnostisering.

''Jo jeg tror jammen jeg har asperger syndrom likevel, men jeg bare nevner det før jeg går i morgen til min psykiater om det å holde nyttårsfester ikke kvalifiserer for avdiagnostisering.''

Også får du det "noe"-blikket eller et smil :)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

17

• Kalevaala

7

• mariaflyfly

5

• nitty-gritty

5

''Jo jeg tror jammen jeg har asperger syndrom likevel, men jeg bare nevner det før jeg går i morgen til min psykiater om det å holde nyttårsfester ikke kvalifiserer for avdiagnostisering.''

Også får du det "noe"-blikket eller et smil :)

Hei!

ja jeg tror det, pga av erfaring, men jeg driver og øver meg på å la være, derfor trapper jeg ned på å nevne det for jeg syns det uttrykket i ansiktet til min psykiater gjør meg usikker, men jeg kan jo faktisk spørrre hva det betyr.

Det har jeg ikke tenkt på før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...