Gå til innhold

Verden verden verden

Anbefalte innlegg

Det forteller hun deg nok når hun leser her inn i morgen. Hun drikker i hvert fall Bayleys ;)

Bayleys tror jeg faktisk jeg har her, hvis ikke så får jeg kjøpe ei flaske da.-) Jeg har noe stående, men har ikke helt oversikten, da jeg omtrent ikke drikker noe selv.

Men det meste kan ordnes:-)

Fortsetter under...

Samme som dorthe, samt en gin&tonic, takk.

Gin&tonic har jeg ikke stående, men da skal jeg skaffe det, så du får deg en liten drink eller to eller ti:-)

Kanskje ikke så dumt det heller når du sitter avslappet i spabadet:-)

Da begynner vi å få på plass både mat og drikke:-)

Knis, bare en gang på danskebåten jeg lurte en mann til å kjøpe den fineste champagnen til meg, da trodde han jo at ting var i boks, men det var det ikke. Det var litt stygt gjort da, men han var så idiot sånn i følge den andre tråden. Jeg lekte blond, dum og deilig.

Men nå er jeg rødhåret og skarp, haha, merkelig hvordan stor forskjell det gjør for menn hvilken farge man har på håret, det er ganske idiotisk, jeg er jo den samme enten jeg har bleika håret eller ikke.

Han håpet selvsagt på litt hanky panky på båten, så skuffet du han stort:-)

Men smaker dyr champagne bedre enn mindre dyr tro? Jeg har lite greie på champagne, så hva anbefaler du?

Knis, bare en gang på danskebåten jeg lurte en mann til å kjøpe den fineste champagnen til meg, da trodde han jo at ting var i boks, men det var det ikke. Det var litt stygt gjort da, men han var så idiot sånn i følge den andre tråden. Jeg lekte blond, dum og deilig.

Men nå er jeg rødhåret og skarp, haha, merkelig hvordan stor forskjell det gjør for menn hvilken farge man har på håret, det er ganske idiotisk, jeg er jo den samme enten jeg har bleika håret eller ikke.

Er ikke du egentlig blond forresten?

Blond virker "rundere" og rød virker "skarpere":-)

Gin&tonic har jeg ikke stående, men da skal jeg skaffe det, så du får deg en liten drink eller to eller ti:-)

Kanskje ikke så dumt det heller når du sitter avslappet i spabadet:-)

Da begynner vi å få på plass både mat og drikke:-)

Godt.

Han håpet selvsagt på litt hanky panky på båten, så skuffet du han stort:-)

Men smaker dyr champagne bedre enn mindre dyr tro? Jeg har lite greie på champagne, så hva anbefaler du?

Jeg har overhode ikke greie på champagne, jeg pleier å drikke musserende hvitvin

Annonse

Er ikke du egentlig blond forresten?

Blond virker "rundere" og rød virker "skarpere":-)

Jeg er rød i utgangspunktet og så har jeg bleiket håret i mange år og så fikk de endelig inn nye, finere rødfarger på butikken så nå er jeg rød igjen, Og det er ikke noe særlig skille når det vokser ut så fargen er nok veldig lik min egen ;)

Tja, nå har du bestemt maten og flere typer drikker så vi er godt i gang....*lol*

Hehe, det er lov å drømme om god mat og drikke, jeg er veldig glad i begge deler og nyter det virkelig. Jeg er ikke så veldig flink til å diske opp bare for meg sjøl, nyter det ikke på samme måte uten selskap.

Hehe, det er lov å drømme om god mat og drikke, jeg er veldig glad i begge deler og nyter det virkelig. Jeg er ikke så veldig flink til å diske opp bare for meg sjøl, nyter det ikke på samme måte uten selskap.

Da får vi håpe at dette vil smake da:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...