Gå til innhold

Så lett å finne kjærlighet?

Anbefalte innlegg

Tusen takk alle som har svart meg her. Det hjalp faktisk veldig. Det er en trøst å vite at jeg ikke er alene om å ha det slik når det gjelder forelskelse og kjærlighet. Jeg har tross alt et liv som slett ikke er så verst, selv om det leves alene. Og hvem vet, kanskje er det min tur en dag.

Godt nytt år til dere alle :-)

Fortsetter under...

Gjest også "evig singel"

Folk er forskjellige ja... Jeg har også venninner som blir både betatt og forelsket hele tiden, noen går fra forhold til forhold mens andre knapt rekker å etablere et forhold før gnisten har sluknet og noen andre er mer interessante. Så har jeg andre venninner som er selverklærte evige single, fordi de aldri finner noen de virkelig blir forelska i. Selv har jeg vært betatt noen ganger men skikkelig forelska bare to ganger. Heldigvis bor jeg nå sammen med forelskelse nr 2, det har vi gjort i 2,5 år:-) Som Lillemus traff jeg ham på nettet, vi maila osv i et par uker, han kom på besøk ei langhelg, så gikk det tre uker med distanseforhold og så flytta jeg ovar halve landet til ham. Skjønner ikke helt at jeg tok sjansen, men det var bare riktig... Jeg har ikke angret en dag, er like forelsket ennå og har nettopp kjøpt leilighet sammen med ham. Da vi møttes var vi 31 og 33 år gamle, og begge var igrunn innstilt på evig singeltilværelse. Nå ser vi frem til å bli gamle sammen:-)

Jeg har også bare vært forelsket 3 ganger i mitt liv, og har nå for 2 mnd siden gjort det slutt med en av dem. Så denne julen har vært litt trist både fordi det er slutt og fordi jeg lurer på hvor lenge det vil gå før jeg treffer en ny jeg vil bli forelsket i siden det skjer så sjeldent. Og i det hele tatt om jeg kommer til å gjøre det før det er for sent med familie osv, er i den kritiske fasen for etablering nå. Så da er det fint å høre at det finnes håp også for meg som "evig singel". :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...