Gå til innhold

Flere som skal være "alene" nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Gjest mamman til to barn

Vi er en familie på 4, to voksne og to barn som skal være bare oss nyttårsaften. De vi i alle år har vært sammen med har funnet seg andre å feire med...

Må innrømme at jeg gruer meg litt, men det er jo bare å gjøre det beste ut av det... Det er ikke synd på oss, bare lurer på om det er andre i samme situasjon og evt hvordan kvelden bruker å være for dere?

Fortsetter under...

Vi hadde heller ingen planer for nyttårsaften - de vi pleier å feire sammen med, hadde funnet på andre ting (to andre familier - ting hver for seg).

Jeg var litt molefonken noen dager, men så inviterte vi en familie til oss i stedet - en familie vi ikke har vært så mye sammen med, De har barn som er en del yngre enn våre, men jeg tror det skal gå greit likevel.

Det er ikke noen dere kunne invitert da?

Hvis ikke, så bklir det sikkert en fin kveld likevel :-)

Gjest mamman til to barn

Vi hadde heller ingen planer for nyttårsaften - de vi pleier å feire sammen med, hadde funnet på andre ting (to andre familier - ting hver for seg).

Jeg var litt molefonken noen dager, men så inviterte vi en familie til oss i stedet - en familie vi ikke har vært så mye sammen med, De har barn som er en del yngre enn våre, men jeg tror det skal gå greit likevel.

Det er ikke noen dere kunne invitert da?

Hvis ikke, så bklir det sikkert en fin kveld likevel :-)

Nei har prøvd å invitere folk hit, men alle hadde andre planer..

Vi feirer "alene", 2 voksne, 3 barn. Gleder meg!!! :-) Gleder meg til å

- slippe å ta hensyn til andre/andre barn

- slippe å være vertinne

- slippe å våkne til huset fullt av overnattingsgjester som forventer at jeg/vi lager frokosten

Vi skal spise kalkun m/tilbehør, ha dessert, spille spill, treffe nabo'n å ha fyrverkeri til ungene. Minsta skal sove fra 20-23:45, deretter være oppe mens rakettene pågår, vi legger oss igjen 00:30. Åh, det skal bli godt!

Vi har mulighet til å treffe flere naboer, og evt. ta et glass, om vi skulle "kjede" oss ;-)

Gjest mamman til to barn

Vi feirer "alene", 2 voksne, 3 barn. Gleder meg!!! :-) Gleder meg til å

- slippe å ta hensyn til andre/andre barn

- slippe å være vertinne

- slippe å våkne til huset fullt av overnattingsgjester som forventer at jeg/vi lager frokosten

Vi skal spise kalkun m/tilbehør, ha dessert, spille spill, treffe nabo'n å ha fyrverkeri til ungene. Minsta skal sove fra 20-23:45, deretter være oppe mens rakettene pågår, vi legger oss igjen 00:30. Åh, det skal bli godt!

Vi har mulighet til å treffe flere naboer, og evt. ta et glass, om vi skulle "kjede" oss ;-)

:-)

Annonse

Vi er A/S kjernefamilie på godt og vondt hele tida. ;0) Det dreier seg om å få ting til å gå rundt og holde barna i aktivitet. Vi har få venner og de er stort sett opptatt med sitt. Ikke ser vi noen og ikke hører vi noe fra noen, hele jula og hele nyår. Stusselig må jeg innrømme, men sånn er det. Og vi har hverandre. De som er mindre heldige sitter helt alene.

Gjest mamman til to barn

Du er ikke alene når du har hele familien hos deg,. jeg skal i år som alle andre år feire sammen med samboer og sønn. Og har tenkt å kose meg, jeg ser det som en bonus å slippe selskapligheter.

Vet, derfor skrev jeg "alene".

Gjest Alene men ikke ensom til helgen

Du er ikke alene når du har familien din der? Jeg skal være alene, aka KUN meg, og jeg ser frem til det egentlig. Vært mye koselig og mye selskapligheter og det er skjønt å kunne ta denne helgen på egenhånd med en god flaske champagne og noen koselige bøker, og en årskavalkade på tv. Skal kose meg før travle januar begynner :-)

Gjest mamman til to barn

Vi er A/S kjernefamilie på godt og vondt hele tida. ;0) Det dreier seg om å få ting til å gå rundt og holde barna i aktivitet. Vi har få venner og de er stort sett opptatt med sitt. Ikke ser vi noen og ikke hører vi noe fra noen, hele jula og hele nyår. Stusselig må jeg innrømme, men sånn er det. Og vi har hverandre. De som er mindre heldige sitter helt alene.

Høres ut som oss... Men det er vel bare å gjøre det beste ut av nyttårsaften. Som sagt, det er ikke synd på oss..

Godt nytt år :-)

Gjest annlovinda

Tidligere var vi i familien vår ofte alene på nyttårsaften. Vi hadde det alltid koselig sammen med god mat. Pyntet oss gjorde vi så klart selv om det var bare oss tre her hjemme. Eldste datteren min var alltid hos faren sin på nyttårsaften. Nå er hun så stor at hun er sammen venninner denne dagen, og har valgt det de siste 3-4 årene.

De siste 4 årene har vi vært sammen med et eller to vennepar med sine barn. Det er så klart veldig koselig det. I år skal vi også være sammen med disse. Da blir vi rundt 13-14 personer, inkludert barna. Men for å være ærlig, akkurat i år skulle jeg gjerne vært hjemme, bare vår familie. men henger sikkert litt sammen med at formen ikke er helt som den skal nå for tida - og har vært sånn siden 22 desember. Men blir sikkert koselig bare vi kommer oss av gårde.

Dere får kose dere sammen på nyttårsaften

Gjest mamman til to barn

Du er ikke alene når du har familien din der? Jeg skal være alene, aka KUN meg, og jeg ser frem til det egentlig. Vært mye koselig og mye selskapligheter og det er skjønt å kunne ta denne helgen på egenhånd med en god flaske champagne og noen koselige bøker, og en årskavalkade på tv. Skal kose meg før travle januar begynner :-)

Det var da veldig som folk henger seg opp i det men alene, jeg skrev jo nettopp "alene" for jeg skjønner selvfølgelig at vi ikke er alene egentlig når vi er en familie på 4 ;-)

Annonse

Gjest mamman til to barn

Tidligere var vi i familien vår ofte alene på nyttårsaften. Vi hadde det alltid koselig sammen med god mat. Pyntet oss gjorde vi så klart selv om det var bare oss tre her hjemme. Eldste datteren min var alltid hos faren sin på nyttårsaften. Nå er hun så stor at hun er sammen venninner denne dagen, og har valgt det de siste 3-4 årene.

De siste 4 årene har vi vært sammen med et eller to vennepar med sine barn. Det er så klart veldig koselig det. I år skal vi også være sammen med disse. Da blir vi rundt 13-14 personer, inkludert barna. Men for å være ærlig, akkurat i år skulle jeg gjerne vært hjemme, bare vår familie. men henger sikkert litt sammen med at formen ikke er helt som den skal nå for tida - og har vært sånn siden 22 desember. Men blir sikkert koselig bare vi kommer oss av gårde.

Dere får kose dere sammen på nyttårsaften

Takk det skal vi :-)

Godt nytt år til deg!

Gjest også mamma til to

Vi er alltid bare oss; to foreldre med to barn.

Før vi fikk barn var vi sammen med et vennepar og deres venner, men etter at vi fikk barn og sluttet feste denne dagen har det bare vært oss.

Var litt stusselig de første årene men nå har jeg akseptert at sånn er det bare.

Gjest liker aleneheten

Jeg har alltid vært alene på nyttårsaften, alltid likt det best slik. Det er en ettertenksomhetens dag for meg, jeg liker å reflektere over livet og slappe av i ro og fred etter julens festligheter.

Etter jeg fikk barn (og så ble alene igjen, med dem) så feirer vi jo selvsagt sammen, men de er fortsatt så små at de legges om kvelden og så vekkes igjen til nyttårsrakettene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...