Gå til innhold

Hender og føtter

Anbefalte innlegg

Gjest Hender og føtter
Skrevet

Inspirert av en nylig tråd om kvinneføtter.

Jeg tar godt vare på både hender og føtter. Neglstell, kremer osv. Selvsagt også god hygiene.

Tror jeg ser normal ut ellers, men hendene og føttene ser gamle ut med mye synlige årer. Har veldige komplekser pga det.

Er det arvelig? Hva kan gjøres?

Skrevet

Tar jeg helt feil når jeg foreslår laser? Jeg vet at man bruker laser for å minske synlige blodårer i ansiktet, men jeg vet ikke om det samme kan brukes på hender og føtter. Jeg har begynt å få skrukkete hender og det er ikke pent, men nå har jeg begynt å akseptere det. Jeg smører hendene og lakkerer neglene og det får være godt nok.

Gjest pene hender dot com
Skrevet

Det jeg har sett hos kjendiskvinner at at hendene avslører alderen.

Uansett hvor unge de ser ut i trynet og kroppen pga operasjoner og slanking,

så avslører hendene deres virkelige alder.

Det at du føler du har "gamle" hender kan jo være f.eks. hvis du har jobbet mye med hendene, vært mye i vann, vasket mye...

Vær flink til å bruke hansker når du gjør husarbeid, bruk hansker når det er kaldt ute, bruk kuldekrem også da, og vanlig håndkrem ellers.

Ellers er det ikke noe du kan gjøre, mye har med arv å gjøre. Synlige årer osv kan det hende man kan operere på et vis? Hmmmm

Gjest Hander og føtter
Skrevet

Tar jeg helt feil når jeg foreslår laser? Jeg vet at man bruker laser for å minske synlige blodårer i ansiktet, men jeg vet ikke om det samme kan brukes på hender og føtter. Jeg har begynt å få skrukkete hender og det er ikke pent, men nå har jeg begynt å akseptere det. Jeg smører hendene og lakkerer neglene og det får være godt nok.

Har begynt å få synlige blodårer i kinnene også. Ikke så ille enda, men har tenkt på laser.

Jeg forklarte kanskje litt dårlig, men de årene på hendene og føttene er ikke som de i kinnene.

Det er mer selve blodårene som er store, spesiellt i varmen. Forstår du hva jeg mener? Også en del på armene. Gruer meg nesten til sommeren. Hender som en 80 åring og så er jeg "bare" 45.....

Gjest Hender og føtter
Skrevet

Det jeg har sett hos kjendiskvinner at at hendene avslører alderen.

Uansett hvor unge de ser ut i trynet og kroppen pga operasjoner og slanking,

så avslører hendene deres virkelige alder.

Det at du føler du har "gamle" hender kan jo være f.eks. hvis du har jobbet mye med hendene, vært mye i vann, vasket mye...

Vær flink til å bruke hansker når du gjør husarbeid, bruk hansker når det er kaldt ute, bruk kuldekrem også da, og vanlig håndkrem ellers.

Ellers er det ikke noe du kan gjøre, mye har med arv å gjøre. Synlige årer osv kan det hende man kan operere på et vis? Hmmmm

Jeg har nok vært for mye i vann, såpe m.m

Går det virkelig an å operere slikt?

Ellers har jeg "alltid" hatt gamle hender, helt fra jeg var i tenårene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...