Gå til innhold

Vanskeleg spørsmål...


Gjest uten nick idag

Anbefalte innlegg

Gjest uten nick idag

Det gikk, ja.

Jeg har et spørsmål som jeg syns er så vanskelig. Har prøvd å se om noen andre har skrevet om det, men har ikke funnet noe. Prøvde også å søke etter det, men fant ikke noe der heller.

Så da må jeg bare spør.

Noen ord og definisjoner er vanskelige.

Når en av dem som har gjort noe vondt ikke er en "han" men en "hun", hva er det da? Og fins det noen grenser, på noen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det blir mer og mer klart at også kvinner er overgripere. Det kan f.eks. være i form av beføling. Eller det kan være å tvinge andre til å gjøre ting med enten seg selv eller andre. Eller det kan være direkte voldtekt, ved innføring av forskjellige ting i kroppens hulrom, f.eks. en dildo i munnen eller i sjeden.

Det er mange eksempler på slike overgrep, og alle er straffbare på samme måte som når mannen er overgriper, hvis det var det du tenkte på?

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...