Gå til innhold

Once upon a time

Gjest Aldersanbefaling?

Anbefalte innlegg

Gjest Aldersanbefaling?
Skrevet

I morgen begynner den nye serien, kl. 19.30.

Noen som vet aldersanbefalingen på denne serien.

Har lyst til å se den, men det er jo før ungenes sengetid :/

Skrevet

Hva er aldersgrensen på Rødhette og Ulven? 7 eller 12 år?

Askeladden som kapåt med trollet? 12 eller 7?

Sitter du sammen med barna bør de nok være minst 5-6 år.

Hekser,Troll,og ulver kan være skummelt for en på 5!

Gjest Sett den før
Skrevet

Serien er helt ok, ikke en serie for 6 åringer men helt grei for 9-10 åringer men se den gjerne sammen med barna. Litt sånn harry potter/eventyr men mer for voksne enn hva harry potter var.

Skrevet

Aldersgrense er 11 år.

Jeg tenker at 6-åringen legger seg før den begynner, og at jentene på 10 og 12 ser den sammen med meg :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Hva er aldersgrensen på Rødhette og Ulven? 7 eller 12 år?

Askeladden som kapåt med trollet? 12 eller 7?

Sitter du sammen med barna bør de nok være minst 5-6 år.

Hekser,Troll,og ulver kan være skummelt for en på 5!

Du bør ikke svare når du ikke vet hva du svarer på. Dette er slett ikke en barneserie.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har sett den, og det er ikke noen serie små barn bør se. Ikke bare fordi den har en del sterke inntrykk og er ganske dyster, men også fordi den blir for komplisert.

Skrevet

11 år høres fornuftig ut.Har jo bare sett 1 episode,så jeg er enig i dette.Kan en på 9 eller 10 se den sammen med sine foreldre?

En eventyrbok er ikke det samme som film.

Husker enda at jeg synes at Spøkelseskladden og Magica fra Tryll i Donald var skumle.Svarte Petter også,men ikke B-gjengen.

Er Bestemor Duck og Doffen fremdeles i Donald? Leser bare Billy for tiden.Hva med Petter Smart og den lille hjelperen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...