Gå til innhold

Katten min fiser hele tiden?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva slags for gir du katten? Det anbales å gi mest tørrfor til katter, helst av den typen de selger hos dyrlege... Og ikke gi melk til katten, voksne katter skal ha vann.

Den får vann å drikke, men den er veldig glad i whiskas boksemat. Bortskjemt er den visst også... Må kanskje gå over til tørrfor for gamle katter. Har forsøkt dette før, men han spiser nesten ikke. Kanskje jeg må være mere tålmodig.

Den får vann å drikke, men den er veldig glad i whiskas boksemat. Bortskjemt er den visst også... Må kanskje gå over til tørrfor for gamle katter. Har forsøkt dette før, men han spiser nesten ikke. Kanskje jeg må være mere tålmodig.

La en bolle tørrfor alltid stå fremme, så setter du frem en liten skålmed noen gode skjeer boksemat per dag, da blir den fort sulten nok til å ty til for :-)

Annonse

Gjest grublendeikveld

Da får den feil for. Den skal ha skikkelig tørrfor, og litt bløtfor. bløtfor pga katter generelt ikke er så flinke til å drikke. så da får de i seg litt væske i den maten. jeg har nettopp gått over til josera kattemat, tørrfor. merker ingen fising av det. ellers har kattene fått royal canin. husker før, for mange år siden, da kjøpte jeg mat i vanlig butikk. da ble kattene stinkbomber.

Det er nok alt våtforet som gjør det. Husker da vi skulle lære opp katta til å bruke katteluka, og vi lokket henne frem og tilbake med våtfor - katta feis så fælt et par dager at jeg måtte flytte meg bort fra henne ;-)

La tørrfor fra dyrebutikken stå fremme, og gi heller _litt_ våtfor som kos innimellom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...