Gå til innhold

Skriver jeg for lange innlegg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest parasensible

Siden du spør - jeg synes ofte innleggene dine er for lange fordi du drar inn så veldig mange ting utenom det du egentlig spør om. Det blir vanskelig for lesere å holde fokus og skjønne hva du egentlig lurer på.

For lange innlegg noen ganger, men viktigere alt for utleverende om din familie og deg selv. Du kan jo lett kjennes igjenn, dersom det er noen som vet hvem du er.

Det jeg allerede vet om deg, er att du har enten BP eller EUPF. Du bor på romeriket, du har vært i menigheten til hans bratterud, vet til og med hvor mye du veier ,og hvor ofte du dusjer.

Gjest Elextra

For lange innlegg noen ganger, men viktigere alt for utleverende om din familie og deg selv. Du kan jo lett kjennes igjenn, dersom det er noen som vet hvem du er.

Det jeg allerede vet om deg, er att du har enten BP eller EUPF. Du bor på romeriket, du har vært i menigheten til hans bratterud, vet til og med hvor mye du veier ,og hvor ofte du dusjer.

Skulle vel ikke til meg, men trådstarter leser forhåpentlig alle innleggene i tråden :P-

Ja, det gjør du... Ikke for lange i seg selv, nødvendigvis. Men du tar for deg ett tema i overskriften, og så snakker du om fullstendig unødvendige ting utover i innlegget. Det gjør at i hvert fall jeg ikke gidder å lese innleggene når jeg ser at det er du som har skrevet dem.

Men kanskje det viktigste av alt; du skriver altfor detaljert om deg selv og din familie. Det er ikke bra å utlevere seg så detaljert på nett, og aller minst sine nærmeste som tross alt ikke kan bestemme selv hva slags informasjon du legger ut om dem.

Annonse

Huff,jeg får kanskje ta en pause og forsøke VG debatt i stedenfor?

Gjest Nickløsheletida

Det er ikke lengden som er problemet, men du skriver litt rotete og usammenhengende, slik at det er vanskelig å få tak i hva som egentlig er problemet. Du kan sikkert ikke noe for det, da det antagelig er sykdommen din som er årsak til dette.

Persille1365381127

Nja.

Du skriver innlegg fullstendig uten innhold. Du lurer ikke på noe spesielt, du leter bare etter noen å snakke med - og da er nok ikke dette stedet for deg tror jeg. Det er jo ingen her som kan svare deg på innlegget du skrev om tv-serier f.eks. Det er ingen spørsmål der, eller noen utfordringer - bare et (altfor) lang innlegg om dine tv-vaner. Det er jo heller ikke relevant, spennende eller interessant informasjon for noen - så derfor får du også lite svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...