Gå til innhold

Et spørsmål om kredittkort

Anbefalte innlegg

Gjest Gullamullah

Hva lønner seg best egentlig i forhold til renter?

Har -20.000 kr utestående som jeg ikke får betalt ned med en gang (men over 3 mnd), er det best å holde de 20.000 kr på ett kredittkort, eller er det best å dele beløpet og ha 10.000 kr på et kredittkort, og de resterende 10.000 kr på et annet kredittkort i forhold til rentene? Eller blir det omtrent det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/374288-et-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-om-kredittkort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har alle kredittkortene samme rente? Betaler du månedsavgifter av kredittkortene?

Hvis du har samme rente på alle kortene og betaler avgifter av dem ville jeg hatt det på et, og også hvis det er lavest rente på et av dem da ville jeg brukt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...