Gå til innhold

Partneren min får ikke utløsning


Gjest chris

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ble henvist til dette forumet av Christian Anker og håper en lege kan hjelpe meg. Jeg har et spørsmål som angår min partner gjennom 4 år. Han har den siste tiden hatt veldig lite utløsning, sammenlignet med hva han tidligere har hatt. Vi har det veldig bra seksuelt, og det er ikke noe problem for begge å oppnå orgasme! Han er opptatt av helsen sin, røyker ikke, har et lite/moderat alkoholforbruk og lite sædmengde forkommer uansett om det har gått kort eller lang tid mellom samleie. Han er meget bekymret for at noe er galt med helsen hans. Vi håper på det sterkeste at noen kan komme med informasjon som kan hjelpe oss videre. På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trygve Talseth, Urolog

Om han ikke har smerter eller andre plager ved utløsning, synes jeg han skal ta det helt med ro. Normal mengde varierer svært mye. Du skriver ikke noe om alder, men det er vanlig at volumet synker noe med alderen. Dette skyldes dels at produksjonen av sædvæske i prostata og sædblærer avtar, men det kan også skyldes at vevet i prostata kan klemme på sædgangene. - Men dette som eneste tegn, er ikke uttrykk for nedsatt helse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...