Gå til innhold

Nhd-andre.. Greit at jeg gjorde dette, eller ei?

Anbefalte innlegg

Gjest har rotfylt
Skrevet

Nå har jeg rotfylt tanna, det gikk supert. Tannlegen var rolig og dyktig. Han fokuserte ikke i det hele tatt av jeg har tannlegeskrekk. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt og jeg ble mer og mer rolig. :-) Takk for alle svar til meg i går:-)

Men en ting som plager meg og jeg klandrer meg selv for er at han på slutten av timen spurte om han skulle å over-sjekke resten av tenna mine.

Jeg sa nei takk, at jeg heller bestilte en ny time for sjekken..

Jeg ville rett og slett ikke ødelegge gleden og stoltheten over at rotfyllinga var unnagjort og gått så supert med beskjed om at jeg kanskje hadde 3-4 andre hull som måtte repareres..

Bør jeg være misfornøyd med megselv som sa "nei takk"? Var dette dumt av meg?

Jeg planlegger/skal bestille ny time for øvrig sjekk når jeghar fått mer penger på kontoen i februar..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det var meget klokt :-)

nitty-gritty
Skrevet

Nei, det var smart aa beholde en seier. Bestill time for februar naa, saa er det gjort.

Flink du er :)

Gjest har rotfylt
Skrevet

Det var meget klokt :-)

Takk, nå ble jeg glad :-)

Skrevet

Gratulerer med hel tann og en hyggelig opplevelse hos tannlegen!

Vær stolt av deg selv! Synes du viser en solid posjon vilje, mot og dømmekraft.

Lykke til med den neste timen!

mvh

Skrevet

Synes det var helt greit at du sa nei takk!

Du hadde fått din dose med tannlege behandling denne dagen, og det er helt greit å gi seg mens leken er god!.

Jeg kunne nok gjort det samme selv hvis jeg var i en lignende situasjon.

Skrevet

Jeg ville gjort det samme. Alt til sin tid :-)

Gjest flere synspunkter
Skrevet

Herlig!

Jeg akkurat sånn som deg der!

Lurt, synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...