Gå til innhold

NHD: Hva tror du det er med meg

Anbefalte innlegg

Gjest fint med snø ute
Skrevet

som gjør at folk ikke gidder å gi tilbakemeldinger på ting jeg skriver her? Det være seg Webmaster eller andre.

Er jeg paranoid, eller bør jeg ta det til etterretning og logge av for godt?

(Kanskje du og Web. vet "hvem" jeg har vært fra før av her inne, og synes jeg er en idiot.) Seriøst ment.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er kanskje noe med de tema du tar opp. Ikke alt er like interessant fo ralle brukere. Ikke alt er like lett å svare på heller.

Jeg må innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei alle innleggene om ånder og dess like. Ser ikke at det har noen effekt om jeg svarer eller ikke.

Gjest fint med snø ute
Skrevet

Det er kanskje noe med de tema du tar opp. Ikke alt er like interessant fo ralle brukere. Ikke alt er like lett å svare på heller.

Jeg må innrømme at jeg begynner å bli rimelig lei alle innleggene om ånder og dess like. Ser ikke at det har noen effekt om jeg svarer eller ikke.

Ok, takk for tilbakemelding. :) (Men akkurat når det gjelder det med "ånder og dess like", så skriver ikke jeg så mye om det, da. Bare svarte i en tråd nettopp om emnet. Ellers kan jeg ikke huske at jeg har skrevet noe om det i det hele tatt).

Men kanskje du uttalte deg på generelt grunnlag og at det du skrev ikke var myntet på meg spesielt? Jeg velger å tro det. ;) Ha en fin dag!

Gjest ambrose
Skrevet

''dess like"

unnskyld at jeg blander meg, men hva er det for et uttrykk? Hva betyr det? Aldri hørt det. Er språkinteressert.

Skrevet

''dess like"

unnskyld at jeg blander meg, men hva er det for et uttrykk? Hva betyr det? Aldri hørt det. Er språkinteressert.

"Denslags".

Skrevet

''dess like"

"Dess like" kan også brukes om personer.

Uttrykke betyr sånn ca: Av samme slag. Av samme ulla. Lignende. Som har sam holdning og mål som.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...