Gå til innhold

Hvordan opplever dere angsten?

Anbefalte innlegg

Gjest UUUbehagelig
Skrevet

Blir sagt av helsepersonell at jeg muligens har angst.

Urolig i kroppen, sliten ,hjertebank.....

Hvordan opplever andre det?

Og en ting til....blir angst verre ved fullmåne? Hadde det helt fryktelig i går og har merket det tidligere også. Trodde jeg skulle få hjerteinfarkt.

Skrevet

Hjertebank, katastrofefølelse, følelse att jeg bir kraftløs, puster fort og grunt. Slik opplever jeg det. I begynnelsen trodde jeg att jeg hadde hjertefeil. Så att jeg skulle få epilepsi, så att jeg ikke fikk puste.

Angst kan komme i mange varianter. Men de sier nå det er ufarlig :)

Gjest UUUbehagelig
Skrevet

Hjertebank, katastrofefølelse, følelse att jeg bir kraftløs, puster fort og grunt. Slik opplever jeg det. I begynnelsen trodde jeg att jeg hadde hjertefeil. Så att jeg skulle få epilepsi, så att jeg ikke fikk puste.

Angst kan komme i mange varianter. Men de sier nå det er ufarlig :)

Virka veldig kjent , dessverre.

Er det vanlig at angsten kommer brått og varer uker om gangen?

Noen råd/medisiner som kan hjelpe?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Angsten min kan komme brått og vare lenge.

Jeg har ikke hjertebank eller åndenød.

Men jeg har en grusom følelse i magen og blir veldig redd for å gjøre vanlige ting. Samtidig har jeg grusomme mareritt som sitter i hele dagen og gir meg en kvalmende følelse av død.

Jeg har ikke ro ett sekund.

Det eneste som hjelper meg er vival.

Gjest gryntgrynt
Skrevet

Benzo, om du ikke har "hang" til rus. Kan hjelpe bare ved å ha de tilgjengelig (du vet at noe raskt kan hjelpe om du må ha hjelp).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...