Gå til innhold

Likegyldig under opptrapping av Lamictal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trapper opp Lamictal for bipolar lidelse. Jeg har nettopp øket til 100 mg. Paykiateren mener jeg må opp til 200 mg.

Svingningene har helt tydelig blitt mindre. Problemet er at nå er jeg stabilt likegyldig, trøtt og i dårlig humør. Jeg er ikke deprimert, men tiltaksløs. Før medisineringen var jeg enten/ eller. Enten langt nede med selvmordstanker, eller høyt oppe og supereffektiv. Nå er jeg likegyldig, og får ikke gjort noen ting. Huset flyter og regninger hoper seg opp. Det er nesten så jeg savner en hypoman periode. Det kunne trengs nå som så mye har hopet seg opp.

Er dette en normal reaksjon på Lamictal under opptrappingsfasen?

Gjest bipolar too
Skrevet

Sikker på at du ikke er deprimert, men uten tristhetssymptomer. Bare initiativløs og flat, liksom..?

Skrevet

Tipper du er på vei opp fra din depresjon og at dette er en av de mange stadiene på veien..

Hold ut...det blir bedre :-)

I mellomtiden kan du lage en liste over ting som må gjøres og prøve å få gjort ting på listen..

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...