Gå til innhold

Tar bare 50 mg for søvn/seroquel

Anbefalte innlegg

Gjest Matariki
Skrevet

Mener å ha lest om det før her, men må spør. Hvorfor må man betale seroquel depot selv? Betalte 918 kr jeg nå, ble irritert og migrenen økte. Sint på min lege. Har ikke tatt depot før heller, er det forskjell?

Tar de jeg har av quetiapin + depot seroquel jeg hentet nå så slutter jeg. Er bare for søvn uansett. Og der jeg var innlagt mente de jeg burde øke solian fra 300 mg til 400 til 600 mg, men legen sa jeg skulle bare fortsette som nå. Sa til han at det går bedre men svinger litt, har lurt på å prøve å øke til 400 mg i første omgang. Er det lurt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Matariki
Skrevet

Er iallefall noe med at legen må sende inn noe når en skal ha depot. Ok. Og dere kan ikke vite om jeg skal øke, sorry :)

Får bli som det er.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

For depotvarianten må legen søke Helfo for at du skal få refusjon. For søvn og så liten dose er det like bra med vanlig Seroquel.

Helt idiotisk etter min mening.

Gjest Matariki
Skrevet

For depotvarianten må legen søke Helfo for at du skal få refusjon. For søvn og så liten dose er det like bra med vanlig Seroquel.

Helt idiotisk etter min mening.

Takk, enig.

Skrevet

Takk, enig.

I slutten av året kan du samle sammen det du har kjøpt på hvit resept og søke refusjon, dersom det overskyter 1690 kroner. Det gjør jeg hvert år, ettersom jeg tar en dyr medisn jeg kun får på hvit resept.

Gjest Matariki
Skrevet

I slutten av året kan du samle sammen det du har kjøpt på hvit resept og søke refusjon, dersom det overskyter 1690 kroner. Det gjør jeg hvert år, ettersom jeg tar en dyr medisn jeg kun får på hvit resept.

Tror ikke legen min forstår dette, han er ikke norsk. Gir opp at han skal styre dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...