Gå til innhold

Ang wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min psykiater skrev det ut med en gang selv om jeg aldri har stått på noe AD tidligere. Han skrev senere ut cipralex og nå har jeg det fint. Lurer på om jeg egentlig har noen lidelse for å si det sånn.

I følge lovverket, gjør han noe ulovlig eller gir han totalt f. og skriver tull i journalen?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hva tror du er viktigst for pasienten og billigst for samfunnet?

Har det noen sammenheng med at pasienten blir raskt frisk, trenger mindre behandling og evt kommer tilbake i lønnet arbeid og betaler skatt?

Skrevet

Hva tror du er viktigst for pasienten og billigst for samfunnet?

Har det noen sammenheng med at pasienten blir raskt frisk, trenger mindre behandling og evt kommer tilbake i lønnet arbeid og betaler skatt?

Heia dere psykiatere som tør! Selvfølgelig er det viktigste at vi blir friske. Og når man er frisk nok klør det i fingrene på en til å yte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...