Gå til innhold

Grete


Gjest Uten nick idag

Anbefalte innlegg

Gjest Uten nick idag

Takk for svaret.

Jeg tenker kanskje at folk vil si at det ikke er så "ille" siden det ikke er på samme måte. Pga. diverse manglende kroppsdeler og sånt?

At det blir bagatellisert på en måte. På den måten at det ikke er så "farlig", og ikke noe man sier noe om iallefall....?

Og kanskje det er sant at det er sånn? Men for meg så føles det bare ikke sånn. For jeg syns det er ganske fælt.

Jeg syns også at det er vanskelig med tanke på grenser. Hvis man er liten og "hun" er nær familie. Det er jo mye naturlig kontakt. Så er det er rimelig stor gråsone før en VET at grensen er krysset. Iallefall når "unnskyldningene" en husker og grunnene en fikk servert er så gode.

.......?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Det er som jeg sa veldig avhengig av hva som har skjedd. Men heldigvis blir det mer og mer fokus på dette temaet, og dermed vil de som har opplevd overgrep fra kvinner få aksept og forståelse for sine opplevelser.

Det er din kropp. Når du sier nei er det den voksnes plikt til å akseptere dette, om det så handler om en klem! Og det gjelder enten du er barn, ungdom eller voksen. Hele livet har du krav på å bli respektert for hvor nær andre skal få komme deg.

Vennlig hilsen Grete :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...