Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Er det slik at man helst må skrive med "anonymt" nick her inne for at en ikke skal irritere noen andre? 0 Siter
Gjest fast nick Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det vil jeg tro kommer an på "omdømmet" det faste nicket har skaffet seg. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det vil jeg tro kommer an på "omdømmet" det faste nicket har skaffet seg. Ok, forstår. 0 Siter
frosken Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det er mange som har skrevet med fast nick i årevis uten at noen har irritert seg over dem. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det er mange som har skrevet med fast nick i årevis uten at noen har irritert seg over dem. Har sikkert noe med det "fast nick" skrev. Derfor er jeg ikke interessert i å bruke fast nick. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det er mange som har skrevet med fast nick i årevis uten at noen har irritert seg over dem. Da er det noe med meg som gjør at folk her inne ikke liker meg siden jeg ved noen få andledninger tydeligvis har irritert en bruker uten at jeg har gjort vedkommede noe som helst vondt... 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Da er det noe med meg som gjør at folk her inne ikke liker meg siden jeg ved noen få andledninger tydeligvis har irritert en bruker uten at jeg har gjort vedkommede noe som helst vondt... Men la oss si at du irriterer en annen bruker, eller flere, hva så? Skriv det du skal skrive, bruk forumet om det kan hjelpe deg til å bli bedre. Mindre fokus på alle andre, mer fokus på hva du kan gjøre for å bli bedre. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Men la oss si at du irriterer en annen bruker, eller flere, hva så? Skriv det du skal skrive, bruk forumet om det kan hjelpe deg til å bli bedre. Mindre fokus på alle andre, mer fokus på hva du kan gjøre for å bli bedre. Det gjør vondt fordi jeg liker denne brukeren godt og det har jeg kommentert til henne også. Men hun tåler tydeligvis ikke meg og mine spørsmål. Om jeg bruker fast nick så slipper jeg i det minste å forholde meg til slike vonde ting. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Da er det noe med meg som gjør at folk her inne ikke liker meg siden jeg ved noen få andledninger tydeligvis har irritert en bruker uten at jeg har gjort vedkommede noe som helst vondt... Hvorfor tror du automatisk det er noe med deg og ikke like gjerne den andre brukeren? 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det gjør vondt fordi jeg liker denne brukeren godt og det har jeg kommentert til henne også. Men hun tåler tydeligvis ikke meg og mine spørsmål. Om jeg bruker fast nick så slipper jeg i det minste å forholde meg til slike vonde ting. om jeg ikke bruker fast nick, mente jeg. Og det er synd at det skal være sånn 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Hvorfor tror du automatisk det er noe med deg og ikke like gjerne den andre brukeren? Fordi de aller fleste andre også liker henne ut fra det jeg kan se 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Fordi de aller fleste andre også liker henne ut fra det jeg kan se Det kan fortsatt være noe først og fremst ved henne som får henne til å kicke på akkurat deg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 om jeg ikke bruker fast nick, mente jeg. Og det er synd at det skal være sånn Det vil alltid være mennesker som ikke liker deg, som ikke kan fordra deg, uansett om du har gjort noe eller ikke. Her, eller i real life, slik er livet. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det kan fortsatt være noe først og fremst ved henne som får henne til å kicke på akkurat deg. Jeg vet ikke. Det forteller meg egentlig at det er noe ved meg og da ringer en bjelle hos meg. O når jeg ikke kan se å ha gjort henne noe som helst negativt, så da må det være meg. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Det vil alltid være mennesker som ikke liker deg, som ikke kan fordra deg, uansett om du har gjort noe eller ikke. Her, eller i real life, slik er livet. Hva skal jeg gjøre da, holde meg helt unna denne personen? Og når hun likevel kommenterer mine spørsmål eller kommentarer-kan hun ikke heller la meg være i fred? Men det er jo selfølgelig vanskelig å be en person om det når vedlkommende ikke vet hvem jeg snakker om. Dessuten vil jeg ikke ta det opp med henne for da blir det trolig bråkog det orker jeg ikke nå. 0 Siter
frosken Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Da er det noe med meg som gjør at folk her inne ikke liker meg siden jeg ved noen få andledninger tydeligvis har irritert en bruker uten at jeg har gjort vedkommede noe som helst vondt... ''Da er det noe med meg som gjør at folk her inne ikke liker meg siden jeg ved noen få andledninger tydeligvis har irritert en bruker uten at jeg har gjort vedkommede noe som helst vondt...'' Det kan godt hende det er noe ved deg som gjør at "folk her inne ikke liker" deg, men såvidt jeg kan se så sier du at :det er _en_ bruker som irriterer seg over deg, og i såfall generaliserer du på et uhyre tynt grunnlag. 0 Siter
Gjest lurer jeg på Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 ''Da er det noe med meg som gjør at folk her inne ikke liker meg siden jeg ved noen få andledninger tydeligvis har irritert en bruker uten at jeg har gjort vedkommede noe som helst vondt...'' Det kan godt hende det er noe ved deg som gjør at "folk her inne ikke liker" deg, men såvidt jeg kan se så sier du at :det er _en_ bruker som irriterer seg over deg, og i såfall generaliserer du på et uhyre tynt grunnlag. Med folk kan jeg mene en enkelt person også, det er bare min måte å omtale andre på. 0 Siter
frosken Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Jeg vet ikke. Det forteller meg egentlig at det er noe ved meg og da ringer en bjelle hos meg. O når jeg ikke kan se å ha gjort henne noe som helst negativt, så da må det være meg. ''Jeg vet ikke. Det forteller meg egentlig at det er noe ved meg og da ringer en bjelle hos meg. O når jeg ikke kan se å ha gjort henne noe som helst negativt, så da må det være meg. '' Nå synes jeg du dobbeltkommuniserer. Du forteller oss at en bruker irriterer seg over deg uten at du kan se å "ha gjort henne noe som helst negativt", og du retter dermed egentlig en krass kritikk mot henne. I stedet for åpent å stå for din kritikk, så kommer du med det mot satte utsagnet om at "det må være noe med " deg. Kanskje er det noe med dere begge? Men om du ønsker reelle tilbakemeldinger på om det er noe du gjør eller ikke gjør som gir grunnlag for irritasjon fra andre, så ville det hjelpe om du brukte fast nick. 0 Siter
frosken Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Med folk kan jeg mene en enkelt person også, det er bare min måte å omtale andre på. Men hvis du mener en enkelt person, hvorfor retter du da ikke spørsmålet til vedkommende direkte? 0 Siter
XbellaX Skrevet 16. januar 2012 Skrevet 16. januar 2012 Hva skal jeg gjøre da, holde meg helt unna denne personen? Og når hun likevel kommenterer mine spørsmål eller kommentarer-kan hun ikke heller la meg være i fred? Men det er jo selfølgelig vanskelig å be en person om det når vedlkommende ikke vet hvem jeg snakker om. Dessuten vil jeg ikke ta det opp med henne for da blir det trolig bråkog det orker jeg ikke nå. Men hvorfor svarer hun om hun, slik du sier, irriterer seg så over deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.