Gå til innhold

Vil være en av gutta men...


Gjest stort problem

Anbefalte innlegg

Gjest stort problem

Til tross for overgrep fra menn, trives jeg best sammen med gutta. Vet ikke helt hvorfor, men det har ikke noe med seksualitet å gjøre. Det er noe med måten de tenker og er på.

Likevel så er det vanskelig å snakke med eller omgås menn fordi jeg er så redd for at de skal tro jeg er ute etter et seksuelt forhold. Det plager meg fordi jeg stråler, jeg kødder mye og jeg har det best når jeg er sammen med menn.

Jeg har en venninne som også er slik, og jeg trives veldig godt sammen med henne fordi vi er så like, dessuten slipper jeg å bekymre meg for å bli misforstått (for jeg er ikke lesbisk heller). Men slike venninner vokser ikke på trær etter min erfaring.

Hvordan er det med andre som har opplevd overgrep fra menn en gang, flere ganger eller hele livet? Det er jo ganske rart synes jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest stort problem

Jeg er veldig redd for at venninner eller arbeidskolleger skal misforstå meg og tro at jeg er ute etter å stjele mannen deres fordi jeg stråler når jeg er sammen med gutta. Og det har definitivt ikke noe med at jeg er innbilsk å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stort problem

Jeg er veldig redd for at venninner eller arbeidskolleger skal misforstå meg og tro at jeg er ute etter å stjele mannen deres fordi jeg stråler når jeg er sammen med gutta. Og det har definitivt ikke noe med at jeg er innbilsk å gjøre.

Og selv om jeg trives veldig godt sammen med gutta så unngår jeg dem ofte og er veldig anspent pga dette og det er synd. Jeg ønsker det var mulig å ha et avslappet forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...