candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Hmm.. Jeg liker jo egentlig det meste da, men Banos er vel ikke noen højdare nei.. Jeg kommer egentlig ikke på noe som jeg kan si var verst. 0 Siter
Colette Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Nei, Banos kan være godt, noen ganger:-) Kokt skinke, derimot, er helt ubrukelig uten diverse andre smakstilsetninger. Det er ikke det verste jeg vet, men det smaker nesten ingenting, og velges derfor sjelden:-( Og det samme gjelder for den vanlige Norvegia-osten. 0 Siter
Franzeska Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Banos har jeg ikke smakt, men vemmes av tanken! Liker ikke banan og holdt på å kaste opp da jeg fikk banan servert på brødskibene mine da jeg var liten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Hvis det er en ting jeg faktisk ikke fikser, så må det være kaviar *urk* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Marmite er nok det aller verste. Blæh. Men Banos og Sunda kommer også på pallen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Marmite er nok det aller verste. Blæh. Men Banos og Sunda kommer også på pallen. Hva er Marmite? 0 Siter
Colette Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Marmite er nok det aller verste. Blæh. Men Banos og Sunda kommer også på pallen. I hvert fall Sunda. Men eksisterer den lenger? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 I hvert fall Sunda. Men eksisterer den lenger? Ja, Sunda selges fortsatt. 0 Siter
Colette Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Ja, Sunda selges fortsatt. Ok. Jeg synes den smaker mest honning. Og jeg synes ikke noe om honning:-( 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Hva er Marmite? ''Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing. The British version of the product is a sticky, dark brown paste with a distinctive, powerful flavour, which is extremely salty and savoury. This distinctive taste is reflected in the British company's marketing slogan: "Love it or hate it." '' http://en.wikipedia.org/wiki/Marmite 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Ok. Jeg synes den smaker mest honning. Og jeg synes ikke noe om honning:-( Jeg elsker honning. Hater Sunda. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 ''Marmite is made from yeast extract, a by-product of beer brewing. The British version of the product is a sticky, dark brown paste with a distinctive, powerful flavour, which is extremely salty and savoury. This distinctive taste is reflected in the British company's marketing slogan: "Love it or hate it." '' http://en.wikipedia.org/wiki/Marmite Det hørtes ikke spesielt godt ut utifra beskrivelsen. Hehe. 0 Siter
Colette Skrevet 21. januar 2012 Skrevet 21. januar 2012 Jeg elsker honning. Hater Sunda. Ok.....Rart :-) ''Sunda har den gode, friske smaken av honning.'' http://stabburet.no/palegg/sunda 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.