Gjest HHP58 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Fikk en fin blue-ray spiller fra Philips til jul av mine barn.MEN de harklart å plassere av og på bryteren på midten! Mener Philips virkelig at alle vi over 50 (40% av Norges befolkning) skal måtte ha med seg lommelykt for å skru den av eller på? Mine andre apparater har den på den ene enden,da kan man føle seg fram om man ikke har flombelysning i stua.Vi bruker jo stort sett sparepærer,og jeg bruker de gamle 40 watterne som jeg har igjen.Bruker man 60 watt over alt får man slutte å klage på strømregningen.Jeg fyrer med ved når det er kaldt ute,og har ca 18 gr inne med panelovner når det er -5 til +5 . Kjenner du venner som ikke har internett eller mobil,eller at de legger den igjen hjemme,eller sakrur den av hele tiden? Er ikke noe av vitsen med mobil at man kan sette den på lydløs når men er på kino så man kan sjekke sms senere? Så er det de som ikke vet hva tåke-baklys er og lar disse sterke røde lysene stå på hele tiden.Jeg får lyst til å kjøre forbi og bremse,for å sette på mine egne! Så er det alle disse fjortisene som MÅ være fulle hver jævla lørdag kveld.Gir dem hasj heller,så de sovner eller i allefall roer seg ned! Slossing og skrik og skrål jomer over hele sentrum i alle store byer kl 22-3 hver lørdag! Og disse rånerne som elsker å kjøre forbi på smale veier med 60 og 70 sone!De har gamle skrotbiler som ikke koster særlig mer en det stereoanlegget de har.Det er gjerne 10 lapper for bilen og 10 lapper for anlegget,som gjerne har 4x200 watt eller noe,man hører bassen i det de kjører forbi her ute på riksvei 115! Hva er det med death-metal,satanmusikk og helvete som er så spennende for noen av våre barn? Det bråker så inni helvete av denne såkalte musikken som "Baron Blod" lytter til eller spiller i.Ikke nok med at disse småjævlene må vente i 60-70 år før de går til Helvete,men de må også ødelegge nattsøvnen til de som er så dumme å bor i blokk! Hvorfor ferdes ikke syklister og skatere på fortauet? Det blir ganske teit når man ligger i 70-80 sone og må stoppe helt bare fordi bussen eller en trailer kommer i møte! Hvorfor tilber vi gaver og mat hver jævla jul og driter i hverandre de andre 11 månedene? Man får kort fra onkler og tanter man ikke visste at man hadde og må bruke 5-10 000 på julegaver at alle slektninger! Nå er det pinnekjøtt,gløgg og marsipan på tilbud,løp og kjøp! Er det ikke snart på tide og øke vrakpanten til 6000 igjen så disse gamle skranglekassene med ett hovedlys,fri eksos og skrikende bremser kan få lov til å skrotes? (Hva kommer det seg at man ikke vet forskjellen på forelskelse og kjærlighet? Forelskelse varer kanskje i 1-3 mns om man er heldig,mens kjærligheten bør vare livet ut.Er vi så egoistiske her i vesten av det bare er å bytte ut samboeren eller ektefellen første gang de lyver drikker eller bulker?Utroskap kan jeg godta som skillsmisse grunn,men ikke om det er jeg som er impotent og ikke tør å si noe.Dette var vel en stor ting?) Stakkars fattige norge som ikke har penger til sykehus,gamle og veier.Jeg som trodde vi var en av de aller rikeste nasjoner? Merkelig.Sverige klarte å bygge mange veier på 50 og 60 tallet,men ikke vi! Er det riktig at 50 mennesker på ei øy skal få en bro til 50 milliarder? Er det ikke bedre at de får 2 millioner hver så kan de enten holde kjeft eller flytte.Da har man jo spart 49 900 000 000 kr.Man får en veldig fin båt for 2 mill.Eller hus på land og kanskje bil også! Hva kommer det av at røyking er farligere enn både alkohol og kanskje narkotika?Staten er jo helt hysterisk over at kanskje 10-20% av oss røyker og betaler avgifter!Jobber man,drikker alkohol og kjører bil får jo staten inn nok avgifter? Er dette bagateller eller småting eller har jeg rett i at mye av det irriterer dere? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sitter du og leter for å finne ting å irritere deg over? For det aller meste av det du sier her er bare bagateller etter min mening - du har glemt at du selv har vært ung ser det ut til for meg. Kan du ikke heller lete litt for å se om du finner noe å glede deg over? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3290999 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Nei, jeg lar meg ikke irritere over småting....det blir man jo bare irritabel og sur av - så det går kun ut over en selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tja-litt irritasjon kanskje Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 ''Fikk en fin blue-ray spiller fra Philips til jul av mine barn.MEN de harklart å plassere av og på bryteren på midten! Mener Philips virkelig at alle vi over 50 (40% av Norges befolkning) skal måtte ha med seg lommelykt for å skru den av eller på?'' Bruker fjernkontroll ''Kjenner du venner som ikke har internett eller mobil,eller at de legger den igjen hjemme,eller sakrur den av hele tiden? Er ikke noe av vitsen med mobil at man kan sette den på lydløs når men er på kino så man kan sjekke sms senere?'' Vitsen med mobil er vel å ha muligheten til å være tilgjengelig. Sms kan man vel sjekke på kino - verre med telefonsamtaler. Så er det de som ikke vet hva tåke-baklys er og lar disse sterke røde lysene stå på hele tiden.''Jeg får lyst til å kjøre forbi og bremse,for å sette på mine egne!'' du er en av de ja.. ''Så er det alle disse fjortisene som MÅ være fulle hver jævla lørdag kveld.Gir dem hasj heller,så de sovner eller i allefall roer seg ned! Slossing og skrik og skrål jomer over hele sentrum i alle store byer kl 22-3 hver lørdag!'' er helt sikkert flere enn de såkalte fjortisene som bråker så seint..hvis det er et så stort problem så anbefaler jeg flytting ''Og disse rånerne som elsker å kjøre forbi på smale veier med 60 og 70 sone!De har gamle skrotbiler som ikke koster særlig mer en det stereoanlegget de har.Det er gjerne 10 lapper for bilen og 10 lapper for anlegget,som gjerne har 4x200 watt eller noe,man hører bassen i det de kjører forbi her ute på riksvei 115!'' synes ikke nødvendig det er skrapbiler til 10.000 jeg da... Er det ikke tragisk at de kjører _forbi_ ?? Her står de på gårdsplassen - _der_ har du en ting som frustrerer meg innimellom.. ''Hvorfor tilber vi gaver og mat hver jævla jul og driter i hverandre de andre 11 månedene? Man får kort fra onkler og tanter man ikke visste at man hadde og må bruke 5-10 000 på julegaver at alle slektninger! Nå er det pinnekjøtt,gløgg og marsipan på tilbud,løp og kjøp!'' Du _må_ ikke bruke så mye penger, det er du som velger gjøre det ''Er det ikke snart på tide og øke vrakpanten til 6000 igjen så disse gamle skranglekassene med ett hovedlys,fri eksos og skrikende bremser kan få lov til å skrotes?'' Du er klar over at endel av disse "skranglekassene" faktisk er nyere biler. De som mangler et lys eller tre, både foran og bak.., skriking i bremser ol..? ''Er dette bagateller eller småting eller har jeg rett i at mye av det irriterer dere?'' Masse småting.. Til vanlig irriterer det meg svært lite, men siden du tok det opp, fikk det meg til å tenke dessverre... Noe irriterer meg. Skal lite til for å få meg frustrert samtidig som jeg tåler mer og mer med årene. Nei, _mye_ av det irriterer meg ikke, men noe er det.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Tidliger når EUPFn min var i full blomst irriterte jeg meg MYE over MYE. Jeg var konfliktsøkende, men holdt hardt på at jeg hadde rett ifh lover og regler. Jeg var veldig firkantet og kom i konflikt med folk pga dette. Ofte. Jeg greide meg helt fint på jobb der var alt firkantet, passet meg veldig bra og alt ble gjort utifra protokoller.Her var jeg en reser og hvis noen lurte på noe var det bare å spørre meg. Men på fritiden og ifh kjærester var saken en annen. Jeg var en ivrig bruker av det lokale vel, og satte igang mange diskusjoner om hvordan vi burde ha det. I følge meg selv. Det var 30 kmters grense der jeg bodde og jeg hadde det som hobby å stoppe og konfrontere folk som kjørte for fort. Jeg var en liten politi i nabolaget. Etter år med behandling kjenner jeg at jeg rødmer når jeg tenker på alt dette. Pr i dag har jeg lært meg selv og sykdommen å kjenne. Og jeg har lært å ikke bruke tid og energi på å oppdra andre etter eget skjønn. Det stjeler kun energi og virker ekstremt irriterende på andre. Så nå, med bedre selvinnsikt føles det deilig å la folk som gjør idiotiske ting bare passere. Jeg kan kjenne at jeg egentlig tenker de samme tankene om arrogante mennesker som ikke tar hensyn til andre, men jeg gjør svært sjelden noe med det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noe av det er bagateller, f.eks. synes jeg du skal la folk få bestemme selv hvor ofte de sjekker mobilen sin. Jeg har en venninne som ikke har mobil, og vi klarer da fint å holde kontakten allikevel. Andre ting er jo større temaer, f.eks. distrikts- og samferdelspolitikken. Du vet sikkert at dette har mange flere sider enn bare hva f.eks. brua koster. Jeg er omtrent like gammel som deg og trenger ingen lommelykt for å finne brytere. Så ikke ta for gitt at "alle over 50" er enige med deg ;-) Jeg ser også en del "idiotkjøring" i trafikken, men forsøker å ikke koke over av den grunn. Trafikken blir bare farligere av at sjåførene blir rasende. Jeg skjønner ikke hvorfor du har så forferdelig dårlig tid? Pass deg så du ikke blir en misfornøyd grinebiter. Det er ikke noe hyggelig å omgås folk som konstant synger "er det ikke fælt hvordan verden har blitt"-refrenget. Ting som jeg irriterer meg over: Hensynsløs parkering, østeuropeiske vogntog som ikke takler vinterføre og lammer hele byen slik at jeg bruker to timer hjem fra jobb, mannfolk som forveksler skittentøykurven og gulvet, og kolleger som ikke gidder å være med på å holde tekjøkkenet i orden. For å nevne noe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Småting: ting du kan gjøre noe med vanligvis. Store ting: å lære folk å bruke blinklys! *hyl* Irriterer meg grenseløst over folk som innbiller seg at resten av verden vet hvor de skal 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du kan godt la deg irritere litt over slike ting, men ikke la dem dominere livet ditt. Aksepter tingene som de er heller enn å dvele ved dem. Ellers blir du bare en sur gammel gubbe snarere enn du aner. Hva med heller å bruke kreftene på å dvele ved ting som gleder deg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291028 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HHP58 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Noe av det er bagateller, f.eks. synes jeg du skal la folk få bestemme selv hvor ofte de sjekker mobilen sin. Jeg har en venninne som ikke har mobil, og vi klarer da fint å holde kontakten allikevel. Andre ting er jo større temaer, f.eks. distrikts- og samferdelspolitikken. Du vet sikkert at dette har mange flere sider enn bare hva f.eks. brua koster. Jeg er omtrent like gammel som deg og trenger ingen lommelykt for å finne brytere. Så ikke ta for gitt at "alle over 50" er enige med deg ;-) Jeg ser også en del "idiotkjøring" i trafikken, men forsøker å ikke koke over av den grunn. Trafikken blir bare farligere av at sjåførene blir rasende. Jeg skjønner ikke hvorfor du har så forferdelig dårlig tid? Pass deg så du ikke blir en misfornøyd grinebiter. Det er ikke noe hyggelig å omgås folk som konstant synger "er det ikke fælt hvordan verden har blitt"-refrenget. Ting som jeg irriterer meg over: Hensynsløs parkering, østeuropeiske vogntog som ikke takler vinterføre og lammer hele byen slik at jeg bruker to timer hjem fra jobb, mannfolk som forveksler skittentøykurven og gulvet, og kolleger som ikke gidder å være med på å holde tekjøkkenet i orden. For å nevne noe. "Enig med du" Når det er merket opp til 5 biler klarer alikevel folk å parkere bare 3 biler der! Utenlandske trailere burde blitt fratatt førerkortet på grensa,men norsk politi har sikkert ikke hjemmel til det.Men nekte de inteise kan de. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HHP58 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Tidliger når EUPFn min var i full blomst irriterte jeg meg MYE over MYE. Jeg var konfliktsøkende, men holdt hardt på at jeg hadde rett ifh lover og regler. Jeg var veldig firkantet og kom i konflikt med folk pga dette. Ofte. Jeg greide meg helt fint på jobb der var alt firkantet, passet meg veldig bra og alt ble gjort utifra protokoller.Her var jeg en reser og hvis noen lurte på noe var det bare å spørre meg. Men på fritiden og ifh kjærester var saken en annen. Jeg var en ivrig bruker av det lokale vel, og satte igang mange diskusjoner om hvordan vi burde ha det. I følge meg selv. Det var 30 kmters grense der jeg bodde og jeg hadde det som hobby å stoppe og konfrontere folk som kjørte for fort. Jeg var en liten politi i nabolaget. Etter år med behandling kjenner jeg at jeg rødmer når jeg tenker på alt dette. Pr i dag har jeg lært meg selv og sykdommen å kjenne. Og jeg har lært å ikke bruke tid og energi på å oppdra andre etter eget skjønn. Det stjeler kun energi og virker ekstremt irriterende på andre. Så nå, med bedre selvinnsikt føles det deilig å la folk som gjør idiotiske ting bare passere. Jeg kan kjenne at jeg egentlig tenker de samme tankene om arrogante mennesker som ikke tar hensyn til andre, men jeg gjør svært sjelden noe med det. Jeg har nok også PSL.Har fremdeles mareritt om t-banen i Oslo.Jobbet der fra 81-99.Drømmer at jeg mister bremser og kolliderer med andre "tog" (T-banetog) Folk blir drept og jeg stikker av.Glad jeg sluttet å kjøre ca 1995.Det var de gamle røde vognene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HHP58 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 ''Fikk en fin blue-ray spiller fra Philips til jul av mine barn.MEN de harklart å plassere av og på bryteren på midten! Mener Philips virkelig at alle vi over 50 (40% av Norges befolkning) skal måtte ha med seg lommelykt for å skru den av eller på?'' Bruker fjernkontroll ''Kjenner du venner som ikke har internett eller mobil,eller at de legger den igjen hjemme,eller sakrur den av hele tiden? Er ikke noe av vitsen med mobil at man kan sette den på lydløs når men er på kino så man kan sjekke sms senere?'' Vitsen med mobil er vel å ha muligheten til å være tilgjengelig. Sms kan man vel sjekke på kino - verre med telefonsamtaler. Så er det de som ikke vet hva tåke-baklys er og lar disse sterke røde lysene stå på hele tiden.''Jeg får lyst til å kjøre forbi og bremse,for å sette på mine egne!'' du er en av de ja.. ''Så er det alle disse fjortisene som MÅ være fulle hver jævla lørdag kveld.Gir dem hasj heller,så de sovner eller i allefall roer seg ned! Slossing og skrik og skrål jomer over hele sentrum i alle store byer kl 22-3 hver lørdag!'' er helt sikkert flere enn de såkalte fjortisene som bråker så seint..hvis det er et så stort problem så anbefaler jeg flytting ''Og disse rånerne som elsker å kjøre forbi på smale veier med 60 og 70 sone!De har gamle skrotbiler som ikke koster særlig mer en det stereoanlegget de har.Det er gjerne 10 lapper for bilen og 10 lapper for anlegget,som gjerne har 4x200 watt eller noe,man hører bassen i det de kjører forbi her ute på riksvei 115!'' synes ikke nødvendig det er skrapbiler til 10.000 jeg da... Er det ikke tragisk at de kjører _forbi_ ?? Her står de på gårdsplassen - _der_ har du en ting som frustrerer meg innimellom.. ''Hvorfor tilber vi gaver og mat hver jævla jul og driter i hverandre de andre 11 månedene? Man får kort fra onkler og tanter man ikke visste at man hadde og må bruke 5-10 000 på julegaver at alle slektninger! Nå er det pinnekjøtt,gløgg og marsipan på tilbud,løp og kjøp!'' Du _må_ ikke bruke så mye penger, det er du som velger gjøre det ''Er det ikke snart på tide og øke vrakpanten til 6000 igjen så disse gamle skranglekassene med ett hovedlys,fri eksos og skrikende bremser kan få lov til å skrotes?'' Du er klar over at endel av disse "skranglekassene" faktisk er nyere biler. De som mangler et lys eller tre, både foran og bak.., skriking i bremser ol..? ''Er dette bagateller eller småting eller har jeg rett i at mye av det irriterer dere?'' Masse småting.. Til vanlig irriterer det meg svært lite, men siden du tok det opp, fikk det meg til å tenke dessverre... Noe irriterer meg. Skal lite til for å få meg frustrert samtidig som jeg tåler mer og mer med årene. Nei, _mye_ av det irriterer meg ikke, men noe er det.. Når det gjelder biler og penger til Jul,var jeg ikke helt ærlig, men snakker på generelt grunnlag om hva samfunnet kan gjøre. Har faktisk 6 slike biler og en bulka til 33 000,som har stått urørt i 2 år nå. Får vel få ut fingeren snart og sette gassovnen i garasjen.Jeg er en ordentlig lathans.Elsker å sove og late meg på sofaen.Er det depresjon? Brukte bare 1000 kr på presanger og ca 2000 på mat. Feirer vel ikke egentlig skikkelig jul siden mor og far døde rundt juletider 2004,og 2003 var den siste fine jula jeg hadde! (Kan man få PTS av dyp langvarig sorg?) Saken er kanskje den at jeg nå elsker å skrive,siden jeg nylig har oppdaget at jeg kanskje har en forfatter i "magen". vgd.no brukes like flittig! Provokatør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HHP58 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Sitter du og leter for å finne ting å irritere deg over? For det aller meste av det du sier her er bare bagateller etter min mening - du har glemt at du selv har vært ung ser det ut til for meg. Kan du ikke heller lete litt for å se om du finner noe å glede deg over? Jeg spurte dere dolere om dere også lar dere irritere.Kan virke som de fleste svarer nei. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg har nok også PSL.Har fremdeles mareritt om t-banen i Oslo.Jobbet der fra 81-99.Drømmer at jeg mister bremser og kolliderer med andre "tog" (T-banetog) Folk blir drept og jeg stikker av.Glad jeg sluttet å kjøre ca 1995.Det var de gamle røde vognene. Mener du at du har PTSD i tillegg til EUPF? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Jeg kan irritere meg over en del småting. Beste medisin for meg er å finne noe viktigere å holde på med. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HHP58 Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Mener du at du har PTSD i tillegg til EUPF? "You tell me"? Vet ikke helt. Sluttet i Oslo Sporveier den 31/12-1999 etter ca 2 års sykemelding.Merkelig at man kan ha mareritt 15 år etter om jeg ikke har noen traumer? Var livredd de siste 5 årene for at jeg skulle se en selvmords-kandidat med hode mellom skinnene og kroppen i grøfta.Om det var jeg som kjørte eller var nr 2 spilte ingen rolle for meg,det var ekkelt og fært å tenke på før hver bidige sving inne i tunellene.Ute var det nok lys til at man så langt frem. Kan sorg og PTS lidelse være nok til at man enten blir psyk eller får en feil diagnose? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 "You tell me"? Vet ikke helt. Sluttet i Oslo Sporveier den 31/12-1999 etter ca 2 års sykemelding.Merkelig at man kan ha mareritt 15 år etter om jeg ikke har noen traumer? Var livredd de siste 5 årene for at jeg skulle se en selvmords-kandidat med hode mellom skinnene og kroppen i grøfta.Om det var jeg som kjørte eller var nr 2 spilte ingen rolle for meg,det var ekkelt og fært å tenke på før hver bidige sving inne i tunellene.Ute var det nok lys til at man så langt frem. Kan sorg og PTS lidelse være nok til at man enten blir psyk eller får en feil diagnose? Selv om du ikke opplevde det du fryktet mest mens du jobbet så har du vært i kriseberedskap over flere år og det setter selvsagt spor! Om det gir deg PSL eller ei kan jeg ikke svare på (NHD spørsmål). Men du har opplevd det som traumatisk, det er helt tydelig. Det siste spørsmålet er også et NHD spørsmål, jeg har ikke kompetanse til annet en å bruke hue...tenker at om du har gått i behandling og fått en diagnose uten å nevne dette med kriseberedskap og redsel i flere år så kan det kanskje ha noe å si ifh diagnosesetting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291101 Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbyPeru Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Du har noen poenger. Men de irriterer deg ikke. At mannen din fiser i tide og utide irriterer deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HHP58 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Du har noen poenger. Men de irriterer deg ikke. At mannen din fiser i tide og utide irriterer deg. Jeg har ingen mann,men en x-kone. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3291717 Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 ''Er det riktig at 50 mennesker på ei øy skal få en bro til 50 milliarder? Er det ikke bedre at de får 2 millioner hver så kan de enten holde kjeft eller flytte.Da har man jo spart 49 900 000 000 kr.Man får en veldig fin båt for 2 mill.Eller hus på land og kanskje bil også!'' Hahaha, genial ide! ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/375128-lar-du-deg-irritere-over-sm%C3%A5ting/#findComment-3292370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.